بازدید 7864
۸
سوژه

اعتراف‌ملی‌پوش‌والیبال‌به‌قراردادبالای‌یک‌میلیاردش

در همین ژاپن و چین که والیبال شان از ما عقب افتاده، برخی بازیکنان قراردادهای یک میلیون دلاری یعنی ۴ میلیارد تومانی می بندند
کد خبر: ۷۲۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 15 August 2017
«قرارداد ۲ میلیاردی شوخی است اما بالای یک میلیارد تومان گرفته ایم!» این اعتراف اسپکر تیم ملی است که روی ادهای کولاکوویچ مبنی بر دریافتی بالای ملی پوشان ایران و عدم تمایل آنها به بازی در تیمهای بزرگ اروپا صحه می گذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمودی گفت: حرف زدن از قرارداد بالای ۲ میلیارد برای والیبالیست ها شوخی است. نمی گویم قرارداد ما پایین است اما نهایتا کمی بیشتر از یک میلیارد بگیریم که آن هم تعداد چنین بازیکنانی محدود است. ما از خدا می خواهیم که ۲ میلیارد پول بگیریم اما باشگاه ها چنین پول هایی نمی دهند. در ضمن از همین قراردادی که می بندیم، ۲۰ درصد مالیات می دهند و ۱۰ درصد نیز فدراسیون می گیرد و در مجموع ۷۰ درصد به ما می رسد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم قرارداد بازیکنان ایرانی با تیم های دیگر آسیایی را هم مقایسه کنید، ما در رده های اول نیستیم. در همین ژاپن و چین که والیبال شان از ما عقب افتاده، برخی بازیکنان قراردادهای یک میلیون دلاری یعنی ۴ میلیارد تومانی می بندند. اروپایی ها نیز خوب پول می دهند اما کار بازیکنان ایرانی آنجا سخت است چون باید چند سال خودشان را جا بیاندازند و بعد قرارداد کلان امضا کنند. برخی این ریسک را می کنند و برخی هم نه. من بارها از ایتالیا پیشنهاد داشتم اما به خاطر وابستگی به خانواده و همچنین مسائل مالی نتوانستم بروم. 

محمودی اظهار داشت: در باشگاه متعهد هستی و پول قراردادت را دریافت می کنی اما در تیم ملی ۶، ۷ ماه خبری از پول نیست. حتی ملی پوشان والیبال برخلاف خیلی از رشته های دیگر حقوق ماهیانه ندارند و در خیلی از سفرها پول تو جیبی هم نمی گیرند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
حقشون است حداقل ژاپن ایتالیا برزیل آرژانتین را شکست می دهند دلمون خنک می شه فوتبال چی ....
ما از خدا می خواهیم که ۲ میلیارد پول بگیریم
اعتراف!!!؟
آخییی...براتون گلریزون کنیم؟!!
بوي آلوده شدن واليبال و به قهقرا رفتن مياد
ههه
گلي به جمالتون
مافياي جديد
بوي آلوده شدن واليبال و به قهقرا رفتن مياد
ههه
گلي به جمالتون
مافياي جديد
حالا برو خودت را تیکه پاره کن و درس بخون!! اگر شاهکار بکنی با حقوق یک و 700 در ماه و تازه همه اش را پس انداز کنی و چیزی نخوری ،بعد از 50 سال کار کردن ،میشه یک میلیارد تومان یعنی اندازه یک فصل قرارداد این والیبالیستها .برای مقایسه با قرارداد فوتبالیستها که باید 100 سال کار محاسبه کنی. ضمنا اونها 6 روز هفته از بوق سگ تا غروب گرفتار نیستند!
دوست عزیز این قراردادها در تمام دنیا هست و کسی با حقوق ماهیانه دنبال کار حرفه ای نمیرود شما هم اگر میتونی برو لزیونر بشو ببین میتونی . بعد هم با امتیازاتی که برای کشور و سربلندی در والیبال کشور می اورندحقشان هست .که انگیزه ای برای قهرمانی داشته باشند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل