بازدید 6063

هل مسی به داور که برخلاف رونالدو محروم نشد!+عکس

لیونل مسی، ستاره بارسلونا در فصل 09-2008 اقدامی مشابه رونالدو کرد ولی کمیته انضباطی فدراسیون اسپانیا، محرومیتی برای ستاره بارسلونا در نظر نگرفت.
کد خبر: ۷۲۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 15 August 2017

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال به خاطر هل دادن داور، پنج جلسه از همراهی تیمش محروم شد و این در حالیست که مسی در فصل 09-2008، اقدام مشابهی انجام داد ولی هیچ محرومیتی گریبان گیرش نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، رونالدو در دیدار ال کلاسیکو به عنوان یار جانشین به میدان آمد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و به خاطر درآوردن پیراهنش کارت زرد گرفت. دقایقی بعد داور به خاطر تمارض به او کارت زرد دوم را داد و اخراجش کرد، هر چند که کارت زرد دوم او بیش از حد سختگیرانه بود. رونالدو چون از اخراج به شدت عصبانی شد و داور را هل داد که همین اقدام او 5 جلسه محرومیت برایش به همراه داشت.

با این حال لیونل مسی، ستاره بارسلونا در فصل 09-2008 اقدامی مشابه کرد ولی کمیته انضباطی فدراسیون اسپانیا، محرومیتی برای ستاره بارسلونا در نظر نگرفت. در آن بازی، اودیانو ماینکو داور بازی بود که لیونل مسی به خاطر تصمیمی که داور اخذ کرده بود، به شدت عصبانی شد و او را هل داد. البته داور مسابقه، هل دادن مسی را در گزارش آخر بازی اش ننوشته بود که همین موضوع در نهایت باعث شد تا مسی از محرومیت بگریزد. در مورد رونالدو، داور در گزارش خود، هل دادن را قید کرده بود که کمیته انضباطی نیز بر اساس گزارش او، رونالدو را 5 جلسه محروم کرد.

هل مسی به داور که برخلاف رونالدو محروم نشد!+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر