بازدید 3882
۱
فولادگر:

دولت دوازدهم باید ۵ ابرچالش را حل کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم باید 5 ابر چالش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، بودجه و محیط زیست را حل کند.
کد خبر: ۷۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 15 August 2017
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم باید 5 ابر چالش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، بودجه و محیط زیست را حل کند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا فولادگر در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی رای اعتماد به وزاری دولت دوازدهم و در مخالفت با کلیات سخنان رییس جمهوری اظهار داشت: رییس جمهوری باید یک برآوردی از اقدامات صورت گرفته طی 4 سال گذشته به مجلس ارایه می کرد.

دولت دوازدهم باید ۵ ابرچالش را حل کند

وی با بیان اینکه برنامه رییس جمهوری در سال 92 خوب بوده است، ادامه داد: امروز باید آسیب شناسی از عمکرد دولت براساس برنامه های سال 92 داشت که چه میزانی از برنامه ها تاکنون انجام شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: باید دید که آیا کابینه معرفی شده به مجلس با برنامه های ارایه شده توسط رییس جمهوری به مردم همخوانی دارد یا خیر ، چون وزرای معرفی شده نتیجه رایزنی آقای رییس جمهوری و گروه های کاری زیر مجموعه وی با سران اصلاحات و اعتدال است.

وی گفت: خواه و ناخواه باید مسئولیت 4 سال آینده را عزیزان بپذیرند و منتقدین هم انتظار تشکیل تیم دولت از خود را ندارند، ولی این انتظار را دارند که برنامه ها به درستی اجرا شده و مسئولیت آن را بپذیرند.

نماینده مردم اصفهان با انتقاد از متوسط سنی دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم به جز وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: در مورد تحول گرایی در تیم اقتصادی دولت به جز یک جابجایی که انجام شد، تحول زیادی در تیم اقتصادی ندیدیم و اما در چهار سال آینده از دولت هم حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: اشتغال، اصلاح نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، بودجه دولت و محیط زیست، پنج ابرچالش دولت در 4 سال آینده هستند که امیدواریم دولت بتواند آنها را حل کند.

رییس کمیسیون نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: باید حرف های منتقدان را شنید و اشتغال یک میلیون نفر را باید اجرا و باید پرداخت یارانه ها را برای حمایت از تولید اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد، تصریح کرد: وضعیت ما در ایجاد فضای رقابت پذیری کسب و کار بهتر شده است اما این هیات دولت باید بسیار پرتوان تر از گذشته بتواند این برنامه ها را محقق کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه های دولت دوازدهم و روند رای اعتماد به وزیران پیشنهادی را با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آغاز کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ابر چالش ما آب است، آب است، آب است. بقیه موارد بسیار مهم هستند ولی در درجه دوم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل