بازدید 2282

کنترل مصرف آب در بخش کشاورزی در دستورکار حجتی قرارگیرد

عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه عملکرد آخوندی در مسکن مهر ضعیف است،همچنین درباره گزینه تصدی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت که برای جوانی و اطلاعات جامع آذری جهرمی به او رای اعتمادمی‌دهم.
کد خبر: ۷۲۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 15 August 2017
احمد مرادی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت به مجلس شورای اسلامی،گفت: صادرات محصولات کشاورزی، بیمه کشاورزی، تامین بذر و کود کشاورزان وکنترل بهینه  مصرف آب در بخش کشاورزی  باید در دستورکار حجتی قرار بگیرد بنابراین وزیر پیشنهادی کشاورزی باید برنامه های جامعی در  خصوص بهبود  وضعیت  کشاورزی  درکشور  ارائه  دهد، نظر بنده نسبت به وزیر پیشنهادی کشاورزی مشروط  است تا پس از مشاهده  برنامه های اجرایی ایشان نظر جامع ام را اعلام کنم.

 نماینده مردم بندرعباس،حاجی‌آباد،قشم،بندرخمیروابوموسی در مجلس شورای  اسلامی، تصریح کرد: حجتی وزیر با تجربه و کاردانی است که در دولتهای مختلف نیز حضور داشته، بنابراین باید از ظرفیت ایشان در حوزه کشاورزی به نحو منطقی استفاده کرد.

 وی  با بیان اینکه آخوندی در حوزه راه اقدامات و تلاش  های مناسبی  انجام دادند، تصریح کرد: وزیرراه وشهرسازی درحوزه مسکن مهر ضعیف عملکرده است واینکه گفته شود مسکن مهر در دولت قبل  ایجاد شده  است مشکلی را برطرف  نمی کند.

مرادی افزود: آخوندی باید فکری به حال مشکلات طرح مسکن مهر درزمینه فاضلاب، انشعاب آب ، برق و ساماندهی معابر و دیگر  مشکلات  جاری مسکن مهر بکند ودر انتها رای بنده  نسبت به وزیر راه و شهرسازی مشروط است تا پس از مشاهده  برنامه های ایشان  نظر اجمالی  ام  را اعلام کنم.

 وی  همچنین درباره  وزیر پیشنهادی  نفت نیز،خاطرنشان کرد: زنگنه  از تمام داشته هایش برای  بهبود وضعیت صنعت  نفت   استفاده کرده است  بنابراین  معتقدم عملکرد زنگنه  بسیار  کاربردی   بوده  است و در  نتیجه بنده  با صدارت مجدد زنگنه موافق هستم.

 وی همچنین  درباره وزیر  پیشنهادی  نیرو نیز خاطر نشان کرد: بی طرف با توجه به کارنامه 8  ساله در  پست وزارت گزینه مناسبی برای تصدی بر پست  وزارت نیرو  به شمار می آید و این در حالی  است که نظر بنده  به ایشان مشروط  است تا پس از بررسی  اجمالی برنامه ایشان  نظر  نهایی ام را اعلام کنم.

 مرادی  همچنین درباره وزیر  پیشنهادی  اقتصاد نیز، افزود: اقدامات کرباسیان  در گمرک مناسب است اما بنده باید برنامه های ایشان را در زمینه اقتصاد کلان  مشاهده کنم و سپس  رای  نهایی خود را اعلام می کنم.

 نماینده  مردم بندر عباس  همچنین  درباره  وزیر پیشنهادی  ارتباطات و فناوری  اطلاعات  نیز  خاطرنشان  کرد: بنده صراحتا اعلام می کنم به آذری جهرمی  رای  موافق  می دهم و ایشان در همین  مدتی کوتاهی که مسئولیت  داشته اند،  عملکرد  مناسبی  در توسعه زیر ساخت های  ذی ربط داشتند بنابراین گزینه مناسبی برای تصدی  پست وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمارمی آید.

 عضو کمیسیون  انرژی مجلس همچنین  درباره وزیر پیشنهادی صنعت ،معدن و تجارت  نیز، خاطرنشان کرد:  صنعت ومعدن یکی زیر ساختهای اساسی برای ایجاد اشتغال درکشور است  بنابراین شریعتمدار ی باید برنامه ای  جامع برای تحول در  وزارت  صنعت ومعدن و تجارت  ارائه دهد بنابراین  تا پس از  مشاهده  برنامه  های اجرایی  ایشان رای  بنده مشروط  است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها