بازدید 26770

اجرای حکم شلاق بازیگر مشهور تلویزیون

کد خبر: ۷۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 15 August 2017
بازیگر مشهور تلویزیون که به اتهام ارتکاب عمل منافی عفت به شلاق محکوم شده بود بعد از تحمل مجازاتش راهی بیمارستان شد.

به گزارش همشهری، آقاي بازيگر متهم است دختر جواني را مورد آزار و اذيت قرار داده و در پرونده‌اي ديگر با رانندگي در حالت غيرعادي باعث مرگ دختر ديگري شده است. اولين برگ از اين پرونده شكايت دختر جواني بود كه چندي قبل در دادگاه كيفري يك استان تهران به ثبت رسيد. اين دختر مدعي بود يكي از بازيگران مشهور سريال‌هاي تلويزيوني او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

او مداركي به دادگاه ارائه كرد كه ادعايش را تأييد مي‌كرد. از اين گذشته متخصصان پزشكي قانوني نيز تأييد كردند كه وي مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. دختر جوان در بيان جزئيات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه كيفري گفت: مدتي قبل با اين بازيگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج كند.

او حتي يك روز به خواستگاري‌ام آمد و همه‌‌چيز به‌طور رسمي انجام شد تا اينكه يك شب او از من دعوت كرد كه براي شركت در يك مهماني به خانه‌اش بروم. در پايان مهماني وقتي همه مهمان‌ها رفتند او يك ليوان شربت به من داد اما بعد از نوشيدن آن دچار سرگيجه شدم و درحالي‌كه نمي‌توانستم از خودم دفاع كنم او من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

آن شب به سختي خودم را به خانه‌مان رساندم اما بعد از آن هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد و گفت از ازدواج با من صرف‌نظر كرده است. به‌دنبال اين شكايت بازيگر مشهور به دادگاه احضار شد. او به‌طور كلي همه‌‌چيز را منكر شد و گفت بي‌گناه است اما همه شواهد و مدارك عليه او بود. به اين ترتيب قضات دادگاه براي وي قرار وثيقه صادر كردند اما چون او قادر به تأمين اين وثيقه سنگين نبود راهي زندان شد.

رانندگي در حالت غيرعادي

طي چند روزي كه بازيگر مشهور پشت ميله‌هاي زندان بود تلاش زيادي كرد تا هر طور شده وثيقه را تأمين كند و از زندان آزاد شود. او سرانجام با كمك نزديكانش توانست از زندان آزاد شود اما هنوز چند روز از آزادي‌اش نگذشته بود كه اين بار به دردسر بزرگ‌تري گرفتار شد.

او كه نيمه شب از يك مهماني به خانه‌اش برمي‌گشت و حالت غيرعادي داشت در جريان يك سانحه رانندگي با خودروي دختر جواني تصادف كرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌‌چيز يك حادثه به‌نظر مي‌رسيد اما وقتي معلوم شد كه آقاي بازيگر مشروبات الكلي مصرف كرده بود پرونده ديگري به اتهام شرب خمر و رانندگي در حالت مستي براي او باز و بار ديگر كارش به دادگاه كشيده شد و قرار است به‌زودي دادگاه در اين‌باره تصميم‌گيري كند.

اجراي حكم شلاق

دختر جواني كه شاكي آقاي بازيگر است در گفت‌وگو با همشهري از اجراي حكم شلاق آقاي بازيگر خبر داد و از مسئولان قضايي به‌خاطر اجراي عدالت تشكر كرد. او گفت: متهم فكر مي‌كرد چون بازيگر است و همه او را مي‌شناسند مي‌تواند از اجراي عدالت فرار كند اما دادگاه عادلانه به اين ماجرا رسيدگي كرد و او به‌خاطر انجام عمل منافي عفت عمومي به 99ضربه شلاق، ممنوعيت از انجام كليه فعاليت‌هاي هنري و پرداخت ارش البكاره و اجرت المثل محكوم شد.

وي ادامه داد: با اينكه او به اين رأي اعتراض كرد اما حكم تأييد شد و او چند روز قبل در واحد اجراي احكام يكي از دادسراهاي تهران 99ضربه شلاق خورد و از آنجا راهي بيمارستان شد. همچنين دادگاه حدود 200ميليون تومان ارش البكاره و اجرت المثل تعيين كرده است كه من قصد دارم اين مبلغ را به بيماران سرطاني كمك كنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
کیه؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟
بعد بگین فساد نیست تو سینما
باریکلا به این دختر خوب حقشو گذاشت کف دستش
هيچ جايدنيا به جز ايران خبر ا بدون نام منتشر نميكنند اصلا تمام اصول را شمابهمميزنيد
نام اين فرد كثيف چيست ؟
کسی که اینقدر کثیفه چرا اسمش رو نمیگید تا کسانی دیگری گرفتار این عنکبوت نشوند
بگید اسمشو دیگه ، بفهمیم با کیا طرفیم
روح فرج الله سلحشور شاد که این جماعت رو خوب شناخته بود
ی لیوان شربت؟؟ خب چرا رفتی شبونه به خونه این بابا که مهموناش رفتن بهت شربت بده؟؟؟؟؟
دختره فریب نخورده فریب داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
چه فریبی؟ کارش درست نبوده اما دلیل نمی شه طرف حق داشته باشه تجاوز کنه.
برای تجاوز فقط ۹۹ ضربه شلاق؟
دختر ها خودشون علت و هدف برقراری پسر ها باهاشون رو میدونن و میدونن پسرها میخوان اوناروا ( گول ) بزنن و جالب اینجاست که خودشون انتخاب میکنن از چه کسی گول بخورن /
وقتی مهمونا رفتن تو چرا نرفتی؟
وقتی مهمونا رفتن تو چرا نرفتی؟
99 ضربه شلاق درست ولی 200 میلیون . متری چند حساب کردند مگه؟
200میلیون!
ارش البکاره از دیه بیشتره؟!
اگر اسمی در کار نیست چرا به مردم تعمت میزنید خدا گیر میشوید یا اسم یا هیچ اگر برای اگر برای اگاهی مردم گذاشتید پس اسمش را بگو چرا...چرا.... چرا....
اسمش کیه ؟ چرا نامش رو نمی گن . اگه مثلا بحث آبروداری مجرمه . اصلا خبر رو نمی گفتین .
خانم ! یعنی وقتی شبانه دعوت شدی منزل اون آقا اونم تنهایی تنها نمی دونستی چه بلایی قرارهای به سرت بیا؟ تقصیر خودته.بی شعور.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی