بازدید 9392
فوتبال اروپا باالکلاسیکو در سوپرکاپ داغ شد

رئال‌مادرید،بارساوداوررادرنوکمپ‌برد/گلزنی‌واخراج‌رونالدو

مردان زیدان موفق شدند برابر بارسلونا در نوکمپ به پیروزی 3 بر یک برسند و بیش از نیمی از راه قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را طی کنند. رونالدو در این بازی نیمساعت آخر به زمین آمد و یک گل حیاتی زد اما با اشتباه داور از زمین اخراج شد
کد خبر: ۷۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۹ 14 August 2017
در حالی که بارسایی ها برای تمام کردن کار قهرمانی سوپرکاپ در همین بازی رفت نقشه کشیده بودند، رئال مادرید ۱۰نفره در نوکمپ یک پیروزی ارزشمند و پرگل به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از یک نیمه اول تقریبا متعادل و بدون گل، جرارد پیکه در دقیقه 50 به اشتباه دروازه بارسلونا را باز کرد و رئال مادرید را یک بر صفر پیش انداخت. همین گل بازی را جذاب کرد و در ادامه بارسلونا برای جبران هجوم آورد و رونالدوی رئالی‌ها هم که در نیمه دوم به میدان آمده بود، خطراتی به وجود می‌آورد اما پس از آفساید اعلام شدن گل رونالدو به شکلی کاملا مشکوک، بارسلونا با خطای مشکوک تر ناواس روی لوئیس سوارز صاحب یک ضربه پنالتی شد. مسی در دقیقه 77 این پنالتی را به گل تساوی بارسلونا تبدیل کرد. 

رئال مادرید،بارساوداور رادرنوکمپ جاگذاشت/گلزنی واخراج رونالدو

در ادامه میزبان برای گل برتری هجوم آورد اما رونالدو روی یک ضدحمله با ضربه‌ای دیدنی در دقیقه 80 گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند. ستاره پرتغالی 2 دقیقه بعد با تصمیم عجیب و سختگیرانه داور بخاطر تلاش برای فریب او (!) به قصد گرفتن پنالتی،کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. هل دادن داور پس از دریافت کارت، می‌تواند منجر به محرومیت بیشتر مرد سال 2016 دنیا شود که با کارت قرمز بحث برانگیز بازی برگشت را هم از دست داده است. 

در ادامه بارسلونا با هجوم بردن به سمت دروازه رقیب 10 نفره قصد زدن گل تساوی را داشت اما توفیقی به دست نیاورد و در عوض، مارکو آسنسیوی تازه‌وارد گل سوم رئال مادرید را در دقیقه 90 به ثمر رساند. 

تیم پایتخت اسپانیا با این پیروزی 3 بریک با 10 بازیکن در نوکمپ نیم بیشتر راه قهرمانی را پیمود. بازی برگشت در زمین رئال مادرید انجام می‌شود. 


شرح گل‌ها

بارسلونا 0-1 رئال مادرید؛ جرارد پیکه (دقیقه 50)؛ روی حرکت مارسلو از سمت چپ و سانتر زمینی او، پیکه که برای قطع توپ تکل زده بود، با برخورد توپ به پایش، گل به خودی زد.

بارسلونا 1-1 رئال مادرید؛ لیونل مسی (دقیقه 79)؛ پنالتی را مسی بر خلاف جهت حرکت ناواس به گل تبدیل کرد.

بارسلونا 1-2 رئال مادرید؛ کریستیانو رونالدو (دقیقه 81)؛ روی یک ضد حمله رونالدو توپ را روی پای راستش آورد و با ضربه‌ای دیدنی کار را تمام کرد.

بارسلونا 1-3 رئال مادرید؛ آسنسیو (دقیقه 90)؛ روی پاس اشتباه سوارز بود که وازکز توپ را گرفت و با پایه ریزی یک ضد حمله، توپ را به آسنسیو رساند تا او هم با شوتی فوق العاده، گل سوم را بزند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان