بازدید 3731

پیروزی دراماتیک لاتزیو بر یوونتوس در سوپرجام ایتالیا

مورگیا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل سوم و پیروزی لاتزیو را به ثمر رساند تا تیم رمی در پایان یک رالی گل هیجان‌انگیز در دقایق پایانی 3 بر 2 پیروز شود
کد خبر: ۷۲۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 14 August 2017
نماینده پایتخت ایتالیا در رالی گل دقایق پایانی سوپرجام ایتالیا موفق به شکست دادن یوونتوس پرستاره شد تا انتقام شکست های اخیر را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم لاتزیوی شهر رم در پایان یک بازی هیجان‌انگیز با نتیجه 3 بر 2 یوونتوس را شکست داد و برای چهارمین بار فاتح سوپرجام ایتالیا شد.

 در این بازی ورزشگاه المپیکوی رم، ابتدا لاتزیو توسط ایموبیله در دقایق 32 (از روی نقطه پنالتی) و 54 به 2 گل رسید اما یوونتوس با 2 گل دیبالا در دقایق 85 و 90 رقابت را به تساوی 2 بر 2 و تا آستانه 2 وقت 15 دقیقه‌ای کشاند. 
سرانجام مورگیا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل سوم و پیروزی لاتزیو را به ثمر رساند تا تیم رمی در پایان یک رالی گل هیجان‌انگیز در دقایق پایانی 3 بر 2 پیروز شده و برای چهارمین بار (اولین بار از سال 2009) فاتح سوپرجام ایتالیا شود. یوونتوس 0-1 لاتزیو (ایموبیله - دقیقه 31): چیرو ایموبیله در سی و یکمین دقیقه پشتضربه پنالتی قرار گرفت و در شرایطی که بوفون جهت توپ را به خوبی تشخیص داده بود، توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد. 

پیروزی دراماتیک لاتزیو بر یوونتوس در سوپرجام ایتالیا

 شرح گل ها

یوونتوس 0-2 لاتزیو (ایموبیله - دقیقه 55):  در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی، روی ارسال ساویچ، چیرو ایموبیله با ضربه سر، گل دوم را وارد دروازه یوونتوس کرد. 

یوونتوس 1-2 لاتزیو (دیبالا - دقیقه 84): در هشتاد و چهارمین دقیقه از بازی، ضربه آزاد تماشایی دیبالا، از فاصله دور به کنج دروازه لاتزیو رفت تا اختلاف به حداقل برسد.

یوونتوس 2-2 لاتزیو (دیبالا - دقیقه 89): پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی دروازه لاتزیو را باز کرد تا حساب کار 2-2 شود.

یوونتوس 2-3 لاتزیو (الساندرو مورگیا - دقیقه 93): فرار لوکاکو از جناح چپ تا درون محوطه جریمه یووه ادامه پیدا کرد و پاس به بیرون این بازیکن با بغل پای مورگیا آب سردی بود بر پیکر بانوی پیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها