بازدید 8642

نصرالله: شکست بعدی اسرائیل شدیدتر خواهد بود

شما با دشمنی روبه‌رو هستید که نه برای کسی احترام قائل است، نه کسی را به رسمیت می‌شناسد. اما اسرائیل برای مقاومت احترام قائل می‌شود، چون می داند، قوی و توانا است. بعد از مخازن آمونیاک اسرائیل باید در تأسیسات دیمونا هم تجدیدنظر کند، چون خطرناک‌تر است و باید برایش فکری کنند.
کد خبر: ۷۲۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 13 August 2017
سخنرانی رهبر مقاومت اسلامی لبنان در سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه سال 2006 (1385)، تأکید کرد، شکست بعدی اسرائیل شدیدتر است و به برخی از هدف‌های احتمالی در جنگ بعدی اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ نصرالله در آغاز سخنان خود که از منطقه الخیام و به طور زنده از العالم  پخش می‌شود، گفت: امروز یکی از روزهای بزرگ پیروزی  را گرامی می داریم که قهرمانی ها و فداکاری ها آن را ساختند. دشمن خواست از بازداشتگاه خیام، مکانی برای شکستن اراده ما بسازد اما این مکان با ایستادگی در برابر اشغال و پایبندی به مقاومت حماسه های قهرمانانه ای آفرید.

دبیرکل حزب الله گفت: سخن اسراییلی‌ها درباره افزایش قدرت حزب الله، اعتراف به شکست در جنگ 33 روزه است که هدفش نابودسازی حزب الله بود. پس از یازده سال دشمن همچنان به شکست خود و شدت چالشی که مقاومت برابر آن شکل می دهد اذعان می کند و شکست و ننگی که در هر جنگ جدید به دشمن اسرائیلی وارد خواهد شد، بسیار شدیدتر از شکست سال 2006 خواهد بود.

رهبر مقاومت اسلامی لبنان افزود: اگر پایداری مقاومت و مقاومت سیاسی نبود، پیروزی جنگ ژوئیه تحقق نمی یافت... مقاومت در جست و جوی منافع شخصی، حزبی و طایفه ای نیست. مقاومت هر روز قوی تر می شود و هر که به نابودی مقاومت در جنگ 33 روزه دل خوش کرده بود، ناامید شد. هر کس به نابودی مقاومت از طریق در هم کوبیدن محور مقاومت در منطقه دل خوش کرده بود هم ناامید شد.
 
نصرالله: شکست بعدی اسرائیل شدیدتر خواهد بود
 
نصرالله گفت: شما با دشمنی روبه‌رو هستید که برای کسی نه احترام قائل است نه کسی را به رسمیت می‌شناسد. اما اسرائیل برای مقاومت احترام قائل می‌شود چون می داند که قوی و تواناست.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: بعد از مخازن آمونیاک اسرائیل باید در تأسیسات دیمونا هم تجدیدنظر کند، چون خطرناک‌تر است و باید برایش فکری کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند که نمی‌تواند در جنگ نظامی اهدافش را محقق کند. برای همین به سراغ شیوه‌های دیگر می‌رود که مقابله با آنها، مقاومت همه را می‌طلبد.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دولت آمریکا هرگز نخواهد توانست گزندی به نیروهای مقاومت وارد کند و جلوی افزایش قدرت آن را بگیرد.

نصرالله تصریح کرد: تروریست همانا آمریکا و اسرائیل و گروه های مسلحی هستند که به وسیله آنها اداره می شوند و حزب الله همان نیرو و قدرتی است که با تروریست ها می جنگد. حزب الله قدرت ویرانگر و خطرناکی برای طرح ها و برنامه های رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

وی تأکید کرد: حزب الله بخشی از قدرتی است که در منطقه، طرح اسرائیل بزرگ را نقش بر آب کرده و طرح خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار