بازدید 5314

خیز دوباره قیمت گوشت گوسفندی در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفند داخلی بدون دنبه با نرخ 40 تا 41 هزار تومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
کد خبر: ۷۲۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 13 August 2017
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه  گوسفند داخلی بدون دنبه با نرخ 40 تا 41 هزار تومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش 500 تومانی نرخ گوشت داخلی در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفند داخلی بدون دنبه با نرخ 40 تا 41 هزار تومان به مغازه دار و 42 تا 43 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: از امروز تمامی غرفه های میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای تنها موظف به عرضه گوشت گرم وارداتی با نرخ مصوب 33 هزار تومان هستند.

ملکی ادامه داد: براساس تفاهمات به مدت یکسال در سطح گسترده ای گوشت با کیفیت استرالیایی در اختیار توزیع کنندگان استان قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به وضعیت تقاضا در بازار بیان کرد: با توجه به روزهای پایانی ماه و نوسانات نرخ گوشت داخلی در بازار، قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

به گفته وی با توجه به عرضه گوشت های وارداتی با کیفیت در سطح شهر انتظار می رود که نرخ گوشت داخلی در بازار کاهش یابد.

ملکی نرخ  خرید هر کیلو دام زنده را به طور عمده در میادین 17 تا 17 هزار و 500 تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در سطح استان و اختلاف 10 هزارتومانی قیمت گوشت وارداتی با داخلی پیش بینی می شود که در بازار عید قربان ، نوسان خاصی اتفاق نیافتد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان