بازدید 16124

جزئیات جدید از حادثه فوت دستفروش قمی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در مورد حادثه قم پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شدند همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است.
کد خبر: ۷۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ 13 August 2017
میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: در مورد حادثه قم پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شدند همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است.

از صبح امروز خبری با عنوان " مرگ مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم" در فضای مجازی در حال انتشار است. بر اساس آنچه در فضای مجازی و کانال های تلگرامی منتشر شده، عنوان میشود که یک میوه فروش وانتی بعد از درگیری با ماموران سد معبر شهرداری قم جان خود را از دست می دهد و فوت میکند. با انتشار فیلم درگیری ماموران سد معبر شهرداری قم با این فرد روابط عمومی شهرداری قم نسبت به این حادثه واکنش نشان داد.
 
 جزئیات جدید از حادثه فوت دستفروش قمی

براساس گفته روابط عمومی شهرداری قم: " ساعت ۱۹:۳۰ ماموران سد معبر شهرداری قم به یک راننده وانت میوه فروش به خاطر سد معبر تذکر می‌دهند که منجر به واکنش وی می‌شود و راننده وانت اقدام به شکستن شیشه خودروی خود می‌کند".

به گفته روابط عمومی شهرداری قم:"هیچ برخوردی با این راننده نمی‌شود و پس از اخذ تعهد بدون هیچ مشکلی راننده وانت از محل دور می‌شود. اما پس از مدتی حال راننده وانت بد شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند که با حضور اورژانس به بیمارستان الزهرا منتقل می‌شود. با این وجود راننده پس از ۲ ساعت فوت می‌کند".

در همین رابطه مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر فوت یکی از دستفروشان خیابان شاهد به علت درگیری با ماموران شهرداری موضوع جهت بررسی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضایی بیان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و ۵ نفر از ماموران شهرداری احضار و بازجویی شد. همچنین بازپرس ویژه قتل از همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و در حال بررسی جزئیات و عوامل دخیل در فوت این دستفروش است.

کاهه گفت: بر اساس بازرسی و تحقیق از شاهدان عینی و همچنین بررسی مستندات، موضوع قتل عمد در این حادثه مطرح نیست.

دکتر صدیقی آخا، مدیر کل پزشکی قانونی استان قم نیز در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه اثار ضرب و جرح ناشی از نزاع دیده نشده است گفت: به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالا علت مرگ سکته قلبی بوده باشد.

آخا افزود: نمونه برداری های لازم انجام و نتیجه قطعی پس از وصول نتیجه ازمایشات اعلام می شود.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۸
چطوری حالش یه هو بد شده و سرشم خورده به جدول و فوت کرده. عجب!!!
لطفا مردم برن تو کارخونه های بیشماری که تاسیس شده کار کنند و سد معبر نکنن.
اگه حتی تو دعوا ضربه ای به سرش نخورده باشه بعلت فشار زیاد روحی سکته کرده. خیلی از کارگرهای واحد هایی که اخراج میشن هم به علت فشار روحی سکته میکنن. چون کار نیست. شرمسارن جلو خانواده. زن و بچه هاشون ول میکنن و میرن. وای خدااا این مملکت چی شد.امارشم بالاست کسی هم نمیگه که گشته شدن. کسی هم نمیگه اخراج شد تا فامیل رییس بیاد. کی درست میشه اینا؟ فک نکنم هیچوقت
شرایط اقتصادی مطلوب نیست و ان وانتی برای کسب روزی حلال دست فروشی کرده است و عاملان اذیت او باید محاکمه شوند ای کاش قوه قضائیه در برخورد با اختلاس گران به اندازه دست فروشان جدی می بود
اخی خدا رحمتش کنه چیکار. می کرد بیچاره آدم که دوست نداره دعوا کنه از نا چاریه.
خدا را نمی شود گول زد. شاهد اصلی خداست و آن همه رهگذر، هل دادن طرف باعث سقوط او و ضربه مغزی شده است. تا فبر آآآآآ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
شما نمیشه از آمریکا اظهار نظر نکنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
قضاوت کردن بسیار سخت است
شهاب
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
تو اونجا بودی؟ از خدا بترس 1% احتمال بده این روایت درست باشه
خدا رحمتش کنه
ولی وقتی دستفروش ها کنار مسیرهای اصلی و پر ترافیک باعث ایجاد خطر تصادف می شن و معمولا در مقابل مامورین هم به خشونت و فحاشی متوسل می شن چه باید کرد؟
ای کاش ما یاد بگیریم از دست فروش ها خرید نکنیم احتمالا ابن بهترین راهه
خوب می گین دستفروش، می گین درگیری لفظی، بعدش هم می گین سکته قلبی، اونوقت نتیجه گیری می کنین قتل عمدی نبوده
واقعا که.....
به همین سادگی ؟
من جای شهرداری بودم بی خیال سد معبر و بساط دستفروشی می شدم تا وقتی همه پیاده رو ها توسط همین ها اشغال شد ببینم این آقایونی که از حقوق بشر صحبت می کنند چطوری می خواهند در پیاده رو ها تردد کنند .
ما خوبيم
مضحک تر از این مگر می شود طرف یهو افتاد و مرد
دست فروشی در دست فروشی سر خود راشکست
همه این بدبختی مردم به خاطر بیکاری هست. کسی به فکر مردم نیست.
نبايد زود قصاوت كرد
در محله ما دستفروش وانت فروش فقط بخاطر يك تذكر مأموران شهرداري و همچنين براي پليس قمه كشيد و فحش هاي ركيك مي داد خيلي از اين أفراد براي رهگذران خانم و أهالي محل مزاحمت إيجاد مي كنند و حتي به تذكرها أهالي محل هم توجه نمي كنند حتي به آنها مكان هايي از طرف شهرداري در قبال مبلغ ناچيزي تعلق گرفته فقط ميخواهند منظره شهر و محله را زشت كنند و باعث عدم امنيت در محله ها مي شوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار