بازدید 5174
۱

بیش از ۲۰۰ مصدوم درپی نشت گاز در دزفول

کد خبر: ۷۲۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 13 August 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد مصدومان نشت گاز کلر در دزفول از مرز ۲۰۰ نفر گذشت.

به گزارش مهر، یوسف پریدار در خصوص تعداد مصدومان حادثه نشت گاز کلر در دزفول اظهار کرد: تعداد حادثه دیدگان این اتفاق از مرز ۲۰۰ نفر گذشت و مصدومان در بیمارستان های نبوی و گنجویان دزفول و امام علی اندیمشک تحت مداوا قرار گرفته اند.

وی افزود: خوشبختانه حال عمومی اغلب مصدومان خوب است ولی شهروندانی که احساس می کنند در تنفس با مشکل مواجه شده اند فورا به بیمارستان های پیش گفته مراجعه کنند.

همچنین فرماندار دزفول از مهار نشت گاز کلر از کپسولهای واقع در کاشفیه دزفول خبر داد و اعلام کرد بررسی اولیه نشان می دهد که عوامل انسانی در این حادثه دخیل بوده است.

حبیب الله آصفی اظهار کرد: پس از پنج ساعت تلاش و کوشش توانستیم محل نشت گاز کلر  کپسولهای واقع در کاشفیه دزفول را کنترل و مهار کنیم.

وی گفت: بررسی اولیه نشان می دهد که عوامل انسانی در این حادثه دخیل بوده است.

آصفی تصریح کرد: تعدادی افراد معتاد و بعضا ولگرد در منطقه محل نشت گاز تردد می کردند که پیش بینی اولیه ما بر این است که یکی از افراد فوق الذکر محل کپسول های گاز کلر را دستکاری کرده باشد.

فرماندار دزفول وی در پاسخ به سوال در رابطه با بازداشت افراد مرتبط با این حادثه گفت: تاکنون هیچ شخصی بازداشت نشده است ولی تحقیق وسیع در این باره آغاز شده است.

آصفی اظهار کرد: آخرین آمار مسمومیت این حادثه از ۱۲۰ نفر گذشت که بعضا سرپایی درمان و مرخص شدند. البته برخی هنوز هم تحت درمان هستند و تنها دو نفر به دلیل بدحال بودن به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر شرایط در محل حادثه عادی است ولی به منظور رعایت نکات ایمنی تردد ممنوع است.

آصفی تاکید کرد: هیچ کدام از مصدومین برای درمان به اهواز یا شهرستان دیگری اعزام نشده است.

سه مسئول دزفولی در میان حادثه دیدگان


محمد رضا کرم نژاد شهردار، سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی و عظیم رضایی رئیس جمعیت هلال احمر دزفول به علت حضور در منطقه مصدوم شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
یعنی گاز کلر در دسترس معتادان است؟


وااااااااااااااااااای خدا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر