بازدید 2852

وزیر پیشنهادی دادگستری کارنامه قابل دفاعی دارد

آوایی دارای سابقه اجرایی و قضایی قوی است و مدتی رئیس سازمان ثبت احوال کشور و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور بوده است.
کد خبر: ۷۲۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 23 August 2017
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دادگستری کارنامه قابل دفاعی دارد و دارای سوابق اجرایی و قضایی قوی است.

محمدجواد فتحی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دادگستری جزو قضات پاکدامن و کاملا شایسته‌ای است، گفت: آقای آوایی کارنامه قابل دفاعی داشته و در استان‌های متعددی رئیس کل دادگستری بوده و کار قضایی را از دادیاری شروع کرده است.

وی افزود: اینگونه نبوده که ایشان از روزی که فارغ التحصیل شده رئیس دادگستری یک استان باشد. بلکه از دادیاری شروع کرده، در دادسرا هم کار کرده، در جاهایی هم دادستان بوده ضمن اینکه در استان‌های خوزستان، مرکزی، لرستان و اصفهان هم رئیس دادگستری بوده و دارای سوابق خوشنامی است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی دادگستری شایسته‌ترین فردی است که برای تصدی این پست توسط رئیس‌جمهور انتخاب شده، گفت: آوایی دارای سابقه اجرایی و قضایی قوی است و مدتی رئیس سازمان ثبت احوال کشور و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در واقع وزیر پیشنهادی دادگستری یک انسان متدین، متشرع، فاضل و حقوقدان است که از هر جهت این انتخاب، یک انتخاب مبارکی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل