بازدید 3238
۱

توضیحات چنارانی درخصوص سیل شهر خَرو

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خبر داد: تا این لحظه گردشگران و مسافرانی که در منطقه سیل زده بودند نجات پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 12 August 2017
هاجر چنارانی درگفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وقوع سیل در شهر خَرو، اظهار داشت: به دنبال هشدارهای قبلی بعدازظهر روز گذشته سیل در مسیر رودخانه کوچک در خَرو بالا رخ داد که با توجه به هشدارهای قبلی و حضور عوامل امداد و نجات به موقع مسافرین و گردشگران از منطقه تخلیه شدند.

وی افزود: بخشی از جاده مواصلاتی به سمت آبشار رودمیان به دلیل آب گرفتگی مسدود شد که سه دستگاه تجهیزات سنگین راهداری مشغول بازکردن این محور شدند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا این لحظه گردشگران و مسافرانی که در منطقه سیل زده بودند،نجات پیدا کرده‌اند و طبق اطلاعات رسیده فرد خاصی که در معرض خطر سیل باشد وجود ندارد.

وی بیان کرد: متاسفانه خانمی حدودا هفتاد ساله بر اثر سیلاب فوت و یک نفر نیز مصدوم شده است.

چنارانی در پایان ضمن تشکر از نیروهای بسیج مردمی،شوراهای شهر خرو و  بخشدار زبرخان گفت: اکنون  شهر خرو در وضعیت مناسبی قرار دارد و جای نگرانی وجود ندارد،امیدواریم این اتفاق ،هشداری برای مسئولین باشد تا از طریق وزارت نیرو چند مشکل اساسی از قبیل تسهیل حریم مسیر رودخانه و اجرای دیوار ساحلی زودتر صورت پذیرد.

چنارانی در پی وقوع سیل در شهر خَرو در حالی که عازم مشهد جهت حضور  در جلسه صبح روز شنبه مجلس شورای اسلامی برای بررسی رزومه کاری وزراری پیشنهادی  دولت بود، به محض شنیدن خبر وقوع سیل شهر خرو پس از تماس با بخشدار زبرخان به سرعت خود را به منطقه سیل زده رساند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس پس از حضور در منطقه سیل زده و ابراز محبت با سیل زدگان خواستار اجرای هر چه سریعتر عملیات امداد و نجات در منطقه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاش قبل از ابراز محبت با سیل زدگان اعتبارات ابخیزداری را تخصیص میدادند تا پس از 15 سال ردیف بودجه عملیات ابخیزداری اتمام و از فاجعه میکاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی