بازدید 1946

قلیچدار اوغلو: دولت کمپین "کثیفی" علیه من آغاز کرده است

رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه دولت حزب عدالت و توسعه را به آغاز یک کمپین"کثیف" علیه خودش متهم کرد.
کد خبر: ۷۲۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 12 August 2017
رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه دولت حزب عدالت و توسعه را به آغاز یک کمپین"کثیف" علیه خودش متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه ترکیه اعلام کرد: هدف آنها از آغاز این کمپین، تلاش برای کم‌رنگ‌ کردن اظهارات جنجالی آیهان اوغان است.

اوغان، این عضو حزب حاکم چندی قبل در اظهاراتی اعلام کرد که حکومت جدیدی در ترکیه در حال تاسیس است که موسس آن رجب طیب اردوغان است.

او افزود: من هم از رئیس حزب حاکم پرسیدم که آیا علیه اوغان یک اقدام قانونی انجام خواهد گرفت یا نه. دومین سوال من این بود که چرا تمام دشمنی‌ها علیه آتاتورک و حکومت وی از سوی اعضای حزب عدالت و توسعه مطرح می‌شود.

قلیچدار اوغلو با اشاره به انتشار حرف‌هایش در یک نشریه آلمانی اعلام کرد: این نشریه تنها جایی نیست که من درباره نبود قانون در ترکیه و وضعیت فوق‌العاده در این کشور صحبت کرده‌ام. من هر سه شنبه این اظهارات را در پارلمان بیان می‌کنم. آیا باید به رسانه آلمانی مسائلی را بیان کنم که خود اعتقادی به آنها ندارم.

رئیس‌جمهور ترکیه چند روز قبل با انتقاد از رهبر حزب اپوزیسیون "مردم جمهوری‌خواه"، بزرگترین حزب مخالف دولت گفت: شرم کن که می‌گویی هیچ عدالت و آزادی در ترکیه نیست.

چندی قبل قلیچدار اوغلو در گفت‌وگو با یک روزنامه آلمانی از فضای حاکم در ترکیه انتقاد کرده بود.

در این نشریه در بخشی از مصاحبه قلیچدار اوغلو به نقل از وی نوشته شده بود که شهروندان آلمانی بهتر است به ترکیه نیایند. زیرا در این کشور امنیتی وجود ندارد. اما قلیچدار اوغلو درباره این مطلب اعلام کرد که این نشریه به اشتباه وی را به گونه‌ای نشان داده که او به گردشگران توصیه می‌کند که به ترکیه سفر نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها