بازدید 4210

برگزاری نشست فراکسیون تولید و اشتغال با وزیرپیشنهادی ورزش

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون تولید و اشتغال با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: انتظار نمایندگان از این وزیر پیشنهادی در دولت دوازدهم توجه جدی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از نظر امکانات ورزشی است.
کد خبر: ۷۲۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 11 August 2017
غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون تولید و اشتغال با بیان اینکه حوزه ورزش و جوانان بعنوان یکی از حساس ترین وزارتخانه های ما مطرح است و سطح مطالبات و انتظارات مردم بویژه جوانان بسیار بالا است، گفت: سوابق آقای سلطانی فر بعنوان یکی از مدیران باتجربه کشور بر همه ما روشن است و در این مدت کوتاهی که در کابینه یازدهم سکاندار وزارت ورزش و جوانان بود به اعتقاد اکثر نمایندگان مجلس شاهد آرامش نسبی در ورزش کشور ومشاهده بارقه های امید در تمامی سطوح هستیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه افزود: ولیکن هنوز نتوانسته ایم آنگونه که باید جبران کاستی ها و عقب ماندگی های بجا مانده از گذشته را شاهد باشیم و در این حوزه جای کار فراوانی داریم. لذا انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان در دولت دوازدهم  توجه جدی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته  از نظر امکانات ورزشی می باشد.

در ادامه  نمایندگان حاضر در این نشست ضمن تقدیر و ابراز رضایت از عملکرد  هشت ماهه آقای سلطانی فر بعنوان وزیر ورزش و جوانان خواستار تحول جدی در این وزارتخانه توجه جدی به معاونت جوانان و تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس به جهت پیگیری مطالبات عمومی مردم در چهارسال آتی  شدند .

در پایان آقای سلطانی فر با ذکر خلاصه ای از اقدامات انجام شده در طی هشت ماهه اخیر،  اظهار داشت: به قطه یقین فرصت بنده برای تحول بنیادین در وزارت ورزش بسیار کم بوده است ولی با این حال شاهد کسب موفقیت های خوبی در کسب افتخارات در حیطه ورزش و نظام مند نمودن بسیاری از امور بوده ایم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت دوازدهم همچنین با تصدیق و تایید سخنان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر با خانه ملت در چهار سال آینده تاکید نمود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار