بازدید 9190

استقرار گشت شبانه در سواحل محمودآباد

کد خبر: ۷۲۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 11 August 2017
رئیس هییت نجات غریق محمودآباد از استقرار گشت شبانه ناجیان غریق در ۱۳ کیلومتر از سواحل پرحادثه و دو نقطه حادثه‌خیز خبر داد.

به گزارش مهر، سعید خادمی تأمین بودجه و تأخیر در واریز حقوق ناجیان را یکی از مهمترین مشکلات ذکر و اظهار داشت: در تیر ماه تعداد ۲۸ ناجی خاطی را اخراج کردیم و برای جذب ناجیان جدید نیازمند تأمین بودجه هستیم.

خادمی عدم واریز حقوق ناجیان را باعث بی‌انگیزگی آنان دانست و تصریح کرد: ناجیان غریق از زحمتکش‌ترین و بی‌ادعاترین اقشار هستند که بنا به رسالت و تعهد انسانی و حرفه‌ای خود با تمام توان در نجات مغروقین می‌کوشند اما با عدم بموقع پرداخت حقوق دچار بی‌انگیزگی شده وگاهاً تهدید به ترک پست خود می‌کنند.

خادمی با قدردانی از قایق‌های مسافرکش و جوانان بومی که بدون هیچ چشم‌داشتی کمک حال ناجیان بوده و در کاهش آمار غریق تأثیر قابل ملاحظه‌ای دارند، نیاز این هیئت به لوازم روز و مدرن را جدی اعلام داشت و گفت علی‌رغم مکاتبات و تلاش‌ها برای تأمین جت اسکی، قایق موتوری و دیگر لوازم ضروری موتوری هنوز به جایی نرسیدیم.

وی خواستار حمایت بیستر مسئولان از این قشر زحمتکش شد و عنوان داشت با حمایت کافی از ناجیان می‌توان به کاهش غریق در سواحل شهرستان امیدوار بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس