بازدید 2553

حل مشکلات زیست محیطی نیازمند یک عزم ملی است

نماینده مردم زابل،زهک،هیرمند، هامون و نیمروز درمجلس با تاکید براینکه حل مشکلات زیست محیطی نیازمند یک عزم ملی است،از دولت خواست که با متخلفان این بخش برخورد جدی داشته باشد.
کد خبر: ۷۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 23 August 2017
حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ با انتقاد از عدم توجه مسئولان به آلوده شدن تالاب ها و رودخانه ها با فاضلاب صنعتی و شهری اظهار کرد: مشکل اساسی که در رابطه با آلودگی رودخانه ها با فاضلاب های صنعتی و شهری وجود دارد، این است که، برخی از این آبها در جهت آبیاری سبزی و صیفی جات استفاده می کنند و به طور مستقیم سلامت مردم را به خطر می اندازند.و هزینه های بسیاری را بر کشور تحمیل می کند.

وی با یادآوری اینکه قانون نحوه برخورد با تمام این جرائم را پیش بینی کرده است فزود: اینجا این سوال مطرح می شود، آیا مسئولان مربوطه از رئیس سازمان محیط زیست تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که وظیفه ذاتی آنها، نظارت بر این بخش است،در این مورد وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

دهمرده تاکید کرد:‌ دولت در این مورد مکلف است مسئولان مربوطه را به گونه ای انتخاب کند که انگیزه و تخصص لازم برای فعالیت در این بخش را داشته باشند، ضمن اینکه باید با آلوده کنندگان محیط زیست نیز برخورد جدی داشته و آنها رابه پای میز محاکمه بکشاند،‌ همچنین کارخانجات متخلف را تعطیل کند.

نماینده مردم زابل،زهک،هیرمند،هامون ونیمروز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات زیست محیطی نیازمند یک عزم ملی است خاطرنشان کرد:‌ آلودگی محیط زیست، موضوعی است که، همه در آن به نوعی دخالت دارند،بنابراین بخش خصوصی و مردم هم می توانند با حساسیت ویژه نسبت به این بخش، برای مقابله با هر نوع تخلف، با مسئولان ذیربط مشارکت داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها