بازدید 3923
۱
گزارش تابناک

اختلاف جدی استقلال وپرسپولیس با سامانه پیامکی/سایه محرومیت و اعتصاب

گویا مدیر این شرکت مثل برخی از کارهای قبلی اش، باز هم در پی توافق برای حذف بخش قابل توجهی از بدهی اش به دو باشگاه است و فعلا اختلاف فی مابین خیلی شدید شده است و از پولی که گره گشای مشکلات باشد هم خبری نیست
کد خبر: ۷۱۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 09 August 2017
معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان امروز آخرین درب ها را به روی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بست و اعلام کرد دولت اجازه هیچگونه پرداختی به این دو تیم را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی ، سیدعلی آقازاده معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش درباره وضعیت مالی استقلال و پرسپولیس و همین‌طور حق پخش تلویزیونی مصاحبه‌ای را انجام داده که در آن مشخص شده سرخابی ها بجز راه بلیت فروشی و اسپانسرهای مستقیم، نباید دل به منبع درآمد دیگری ببندند. فعلا نه از حق پخش خبری خواهد بود و نه از بودجه دولتی.

اخیراً هم شنیده شده استقلال و پرسپولیس با سامانه پیامکی 3090 و مالک خصوصی شرکتی که طرف قرارداد این دو تیم است دچار مشکل شدید مالی شده‌اند و این شرکت علاقه یا توانی برای پرداخت رقم های معوقه قرارداد به دو تیم ندارد! گویا مدیر این شرکت مثل برخی از کارهای قبلی اش، باز هم در پی توافق برای حذف بخش قابل توجهی از بدهی اش به دو باشگاه است و فعلا اختلاف فی مابین خیلی شدید شده است.

اختلاف جدی استقلال وپرسپولیس با سامانه پیامکی/سایه محرومیت و اعتصاب

 آقازاده که معاون مالی وزارتخانه است درباره این بدهی ها و معوقاتی که برای استقلال و پرسپولیس مشکل ایجاده کرده، می گوید: من این را نمی‌دانم(!) چون در جریان جزئیات نیستم، اما درباره هیأت مدیره جدید امیدوارم قدم‌های خوبی در جهت رفع مشکلات اقتصادی برداشته شود. 

وی ضمن اشاره به پرداخت 12میلیاردتومان به فدراسیون ها ، تایید کرد که از این رقم هیچ پولی به فدراسیون فوتبال پرداخت نشده است! آقازاده درباره انتخاب هیأت مدیره پرسپولیس و تاثیر حضور دو عضو اقتصادی در جمع مدیران سرخ، می گوید: اگر اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و هواداران حمایت کنند، فکر می‌کنم بتوانند با جذب حامیان مالی مشکلات را برطرف کنند.

حکم پرونده ژوزه اعلام شده و پرسپولیس باید 7 میلیارد تومان پرداخت کند، وزارت هم در این مورد کمکی نخواهد کرد؟ چون دولت طبق قانون مصوب مجلس دستش بسته است و از نظر قانونی نمی‌تواند کمک مستقیمی داشته باشد.

در چنین برهه ای بازیکنان استقلال و پرسپولیس نارضایتی خود را بارها به دلیل مسائل مالی مطرح کردند و حتی باشگاه استقلال با بودجه‌ای را که امسال گرفته، بدهی سال قبل بازیکنان را پرداخت کرده است. هر دو تیم در آستانه اعتصاب از سوی بازیکنان و حتی محرومیت از سوی ای اف سی هستند و چیزی نمانده که لیگ فصل آینده قهرمانان آسیا را هم از دست بدهند. فاجعه ای که از نگاه هواداران قابل بخشش نیست و الیته اینهمه بدهی حاصل انتصاب های نادرست مدیرانی است که برخی از آنها طی یک دهه اخیر قرض های چندده میلیاردی برجای گذاشته اند و بدون حساب و کتاب بازیکن و مربی های میلیاردی خریداری کرده اند.

امروز افرادی نظیر رویانیان پاسخگوی بدهی های هنگفت و نجومی تصمیمات خود نیستند و کسی نیست که آنها را پای میز محاکمه بکشاند که چطور اینهمه پول برای مربی بی کیفیت و پرتوقعی مثل ژوزه در نظر گرفت ه حاصلش جز شکایت و احکام فیفا نبوده است؟


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از کجا معلوم که به کارگیری مربیان داغون و بعد از اون اخراج اونا و در ادامه شکایت اون مربی ها، همه و همه، یه نقشه کثیف واسه بالا کشیدن پول این مردم نباشه؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار