بازدید 2909

سقوط بالگرد رژیم صهیونیستی درجنوب فلسطین

کد خبر: ۷۱۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 08 August 2017
رسانه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کردند، یک فروند هواپیمای نظامی اشغالگران در منطقه «النقب» در جنوب فلسطین سقوط کرده است.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره افزود: این هواپیمای نظامی در پایگاه هوایی «رامون» متعلق به ارتش اسرائیل در جنوب فلسطین سقوط کرد و در آن شماری کشته و زخمی شده اند.
این پایگاه خبری به تعداد دقیق کشته ها و زخمی ها و جزئیات بیشتر اشاره نکرده است.
 
از سوی دیگر شبکه خبری المیادین نیز گزارش کرد که آنچه در جنوب فلسطین سقوط کرده است، یک فروند بالگرد آپاچی متعلق به ارتش اسرائیل بوده است.
 
«آویخای ادرعی»سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد: در سقوط این بالگرد در پایگاه نظامی رامون در جنوب فلسطین، خلبان آن با درجه سرگردی کشته و خلبان دیگر به شدت زخمی شد.
 
ادرعی همچنین اعلام کرد: تمامی پروازها به مقصد و مبدا پایگاه رامون به حالت تعلیق درآمد و تحقیقات در این حادثه آغاز شده است.
 
از سوی دیگر تارنمای روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش کرد: فرد کشته شده سرگرد نیروی ذخیره نیروی هوایی اسرائیل است و فرد زخمی شده یک ستوان است که در دوره آموزشی نیروی هوایی درحال آموزش بودند.
 
تاکنون فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی دلایل سقوط این بالگرد را اعلام نکرده اند.
 
پایگاه هوایی رامون که به همراه فرودگاه نظامی در نزدیکی شهرک «متسبی ریمون» رژیم صهیونیستی واقع شده است، در بین سال های 1979 تا 1982 احداث شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار