بازدید 5451
۱
سوژه

طعنه عجیب بوناچیچ به برانکو و بردهایش درپرسپولیس

لوکا بوناچیچ امسال بعد از چند سال دوری از فوتبال ایران با قبول هدایت گسترش فولاد بار دیگر در کشورمان صاحب تیم شده، تیمی که شروع خیلی ضعیفی در لیگ هفدهم داشت و دو باخت سنگین را متحمل شد. با اینحال مربی بدخلق روات، به وضوح به عملکرد برانکو حسادت می کند. این مصاحبه حلاصه شده را بخوانید.
کد خبر: ۷۱۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 07 August 2017
هموطن‌تان برانکو ایوانکوویچ 2-3 سالی است که به فوتبال ایران برگشته، شما هم برای بازگشت دوباره با او مشورت کردید؟
قبل از اینکه پیشنهاد گسترش فولاد را قبول کنم در یک مرکز ورزشی که برای تمدید مجوز حرفه‌ای‌مان به آنجا رفته بودم، برانکو را دیدم و صحبت کوتاهی با او انجام دادم. فقط در همان جا صحبت کوتاهی با یکدیگر انجام دادیم. همه‌ ما با تجربه هستیم و نیازی به مشورت نداریم. 

پس رابطه خوبی با برانکو دارید؟
من با همه مربیان کروات که در ایران هستند رابطه خوب و سالمی دارم.

برانکو این روزها نتایج خیلی خوبی در پرسپولیس می‌گیرد، او سال گذشته تیمش را قهرمان لیگ برتر کرد و امسال هم شروع خوبی با این تیم داشت. فکر می‌کنید شما هم بتوانید کار او را تکرار کنید؟
شما باید باشگاه را در نظر بگیرید. هدایت بارسلونا خیلی راحت است. پرسپولیس مانند بارسلونا است. شما باید ببینید یک مربی در باشگاه‌های کوچکتر مانند مس کرمان چه نتایجی می‌گیرد. بابت زحمات و موفقیت‌هایی که برانکو ایوانکوویچ در ایران به دست آورده خسته نباشید و تبریک می‌گویم، اما نمی‌شود مقایسه کرد که چون برانکو در پرسپولیس نتیجه گرفته من هم باید در گسترش فولاد نتیجه بگیرم.


لوکا بوناچیچ
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این که طعنه نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار