بازدید 3674
گفت وگو

کرانچار:اجباری نیست که پارس جم راببریم!/درعمرم 4تایی نشده بودم

کسانی که با فوتبال آشنایی دارند، می دانند که این شکست ها ممکن است رخ دهد ولی باور داریم که این یکی از آخرین شکست های ما خواهد بود.لیگ تازه شروع شده و چنین شکست هایی بخشی از توسعه لیگ است. این شکست ذره ای از ارزش های ما کم نمی کند
کد خبر: ۷۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 07 August 2017
 تیم پرستاره و پرهزینه سپاهان در دومین دیدار خود که در شهر مشهد و به میزبانی تیم پدیده برگزار شد، متحمل شکست سنگین 4 بر صفر شد تا شرایط دشواری برای این تیم و زلاتکو کرانچار در ابتدای لیگ رقم بخورد. 

به گزارش تابناک ورزشی،زلاتکو کرانچار سرمربی گرانقیمت و کروات طلایی پوشان که مبلغ هنگفتی برای تیم اصفهانی آب خورد، در مورد این شکست و واکنش به آن صحبت کرده است.

واکنش شما به این شکست سنگین چگونه است؟
این نتیجه سنگین ترین شکست سپاهان نبوده(!) ولی توجیهی هم برای آن وجود ندارد. کسانی که با فوتبال آشنایی دارند، می دانند که این شکست ها ممکن است رخ دهد ولی باور داریم که این یکی از آخرین شکست های ما خواهد بود. پدیده هم تلاش خود را کرد. ما یک بار دیگر تیم خود را آنالیز می کنیم تا بار دیگر این نتیجه تکرار نشود.

چند بار در دوران مربیگری خود با نتیجه  4 بر صفر شکست خورده اید؟
به یاد نمی آورم ولی این موضوع قابل قیاس نیست. اولین بار است چنین شکستی را تجربه می کنم.

 بدترین مسابقه ای که به عنوان سرمربی یک تیم تجربه کرده اید، کدام شکست بود؟
در واقع هر شکستی دلایل و شرایط خاص خودش را دارد. من نمی خواهم راجع به این موضوع اینگونه صحبت کنم ولی برای ما اشتباهات فردی که رخ داد خیلی تعیین کننده بودند که باید آنها را به حداقل برسانیم.

کرانچار:اجباری نیست که پارس جم راببریم!/درعمرم 4تایی نشده بودم

شما در کنفرانس خبری از عدم هماهنگی به عنوان یکی از دلایل شکست نام بردید. فکر می کنید چه اتفاقی افتاد که این نتیجه رقم خورد؟
من به این موضوع اشاره کردم که باید آگاه باشیم که 8 بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده اند. بعضی ها در خلال اردوی بدنسازی به ما ملحق شدند، منتها این شکست به خاطر کیفیت آنها نیست و به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان ما رقم خورد.

در دوره دوم حضورتان در اصفهان  انتظارات از شما خیلی بالا است. با در نظر گرفتن قدرتی که دو تیم تهرانی و به خصوص پرسپولیس دارد، آیا شانسی برای سپاهان در کورس قهرمانی قائل هستید؟
لیگ تازه شروع شده و چنین شکست هایی بخشی از توسعه لیگ است. این شکست ذره ای از ارزش های ما کم نمی کند و در ادامه می توانیم رقیب پایاپایی برای استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی باشیم.

به نظر شما سطح فوتبال ایران نسبت به دوره اول حضور در ایران چقدر تغییر کرده؟
به نظرم ترقی و روند رشد خاصی در باشگاه های خاص فوتبال ایران دیده نمی شود. دوباره می گویم که حیف است بازیکنان باکیفیت به خارج از کشور بروند. ایران جوان های با کیفیتی دارد و در این راه سپاهان باشگاه پیش رویی است که جوانان زیادی در آکادمی این باشگاه رشد می کنند و به بدنه ی فوتبال کشور اضافه می شوند. از نظر کیفیت، پرسپولیس خیلی کیفیت بهتری پیدا کرده؛ آنها بعد از 10 سال جام قهرمانی را بالای سر بردند و این یک موفقیت برای فوتبال ایران است.

با این وجود فکر می کنید کیفیت لیگ ایران تغییر چندانی نداشته است. یعنی فوتبال ایران رشدی نداشته؟
بله تغییر زیادی نمی بینم ولی کیفیت بازیکنان همچنان بالا است.

مدیرعامل باشگاه در مصاحبه ای گفت که با سرمربی تیم در مورد نتیجه ای که به دست آمده جلسه خواهیم داشت.
طبیعی است همانطور که در پیروزی ها مربی پاسخگو است در باخت هم باید باشد ولی پاسخگویی ما یک پاسخ انفرادی نیست و یک پاسخگویی جمعی است.

و سوال پایانی در مورد اینکه آیا در آستانه دیدار برابر پارس جم فشاری روی تیم و شما برای پیروزی در این بازی وجود دارد؟
 خیر، فشاری وجود ندارد. فشار به وجود آمده به صورت خود به خودی به تیم تحمیل شده و بازیکنان باید آگاه باشند. باید تحت چنین فشاری بازی کنند و تحت چنین فشاری برنده شوند و ما هم همه اقدامات لازم برای برنده شدن و قرار گرفتن در مسیر قهرمانی که به آن تعلق خواهیم داشت، را انجام می دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی