بازدید 3599
خبر

كامرانی‌فر از دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال رفت

بعد از انتخابات شورای شهر که تکلیف اصفهانیان عضو شورای شهر زنجان در آن مشخص شد، این چهره جنجالی داوری ایران بار دیگر به جریان تصمیم گیری برگشت
کد خبر: ۷۱۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 07 August 2017
حسن كامرانی‌فر رييس دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال، امروز وسايلش را از اتاق رياست دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال جمع كرد و پس از خداحافظی از كارمندان، فدراسيون فوتبال را ترک كرد!

به گزارش تابناک ورزشی، هنوز فدراسیون فوتبال درباره استعفای حسن کامرانی‌فر، رییس دپارتمان داوری موضعی نگرفته ولی با این حال، کامرانی‌فر امروز (دوشنبه) وسایلش را برداشت و محل کارش را ترک کرد.

این اقدام در پی اختلافاتی بین مدیران نهادهای داوری فدراسیون یعنی اصفهانیان و کامرانی فر رخ داده است. کامرانی فر که بعد از انتخاب به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ، برنامه های جدیدی از جمله جوانگرایی در داوری ایران را به اجرا گذاشت و تا حدود زیادی نیز موفق عمل رد.

بعد از انتخابات شورای شهر که تکلیف اصفهانیان عضو شورای شهر زنجان در آن مشخص شد، این چهره جنجالی داوری ایران بار دیگر به جریان تصمیم گیری برگشت و سعی کرد با دراختیارگرفتن تصمیمات ، حتی داوران لیگ برتر را نیز خودش چینش کند. همین موضوع باعث موضع علنی کامرانی فر و خروج او از دپارتمان شد.

كامرانی‌فر از دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال رفت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر