بازدید 2624

تحقیق و تفحص از سازمان بنادر روی میز کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود کمیسیون متبوعش به بررسی موضوع واگذاری پروژه های سازمان بنادر خبر داد و گفت: تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر پس از جلسه رای اعتماد وزرا، در این کمیسیون انجام می شود.
کد خبر: ۷۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 07 August 2017
محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ارایه طرح تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه سازمان بنادر و دریانوردی به کمیسیون عمران مجلس، گفت: واگذاری پروژه هایی که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده محور این تفحص است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نماینده درخواست کننده این تفحص آقای گلمرادی نماینده بندر ماهشهر است، افزود: این طرح از سوی هیات رئیسه به کمیسیون عمران مجلس تقدیم شده است.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرا نخستین جلسه بررسی طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر در کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در حین بررسی این طرح در کمیسیون به طور حتم علاوه بر دعوت از نماینده درخواست کننده از مسئولان سازمان بنادر نیز دعوت می شود تا به ارایه گزارش عملکرد خود بپردازند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تا بررسی دقیق طرح تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و همچنین برگزاری نشست های کارشناسی در این خصوص امکان اظهارنظر قطعی در این باره نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر