بازدید 4220
گزارش

آیا دادکان با رییس جدید و احمدی نژادی دانشگاه آزاد کنار می آید؟

دادکان که با مخالفت فرهاد رهبر برای بودجه تیمداری در دانشگاه آزاد روبرو شده است، حالا احتمالا ترجیج می دهد با این مدیر احمدی نژادی کار نکند
کد خبر: ۷۱۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 07 August 2017
با توجه به تغیرات مدیریتی که در راس دانشگاه آزاد انجام شد به نظر می‌رسد محمد دادکان که معاونت ورزش این دانشگاه را بر عهده دارد در آستانه کناره‌گیری از مسئولیتش قرار گرفته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دادکان در طول دوران حضورش در دانشگاه آزاد تلاش کرده در رشته‌های مختلف ورزشی تیمداری کند، به گونه‌ای که این دانشگاه در حال حاضر حدود 20 تیم ورزشی را تحت پوشش دارد. هزینه سالیانه این تیم‌ها حدود 3 میلیارد تومان بوده است.

برخی رسانه ها شایعه کرده اند که دادکان برای جذب یک بازیکن خارجی درخواست بودجه‌ای 4 میلیارد تومانی کرده که این درخواست بهیچ عنوان با روحیات دادکان جور در نمی آید و قطعا تکذیب خواهد شد. 

آیا دادکان با رییس جدید و احمدی نژادی دانشگاه آزاد کنار می آید؟

دادکان که با مخالفت فرهاد رهبر برای بودجه تیمداری در دانشگاه آزاد روبرو شده است، حالا احتمالا ترجیج می دهد با این مدیر احمدی نژادی کار نکند. توصیه رهبر به دادکان این بوده که با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در دانشگاه آزاد وجود دارد بهتر است از بازیکنان داخلی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند استفاده کرد. رهبر معتقد است نباید شهریه دانشجوی دانشگاه آزاد را برای پول قرارداد بازیکن خارجی خرج کرد. این موضوع با اصول حرفه ای باشگاه داری در دنیا ساگار نیست و با عده ای دانشجو و بدون دستمزد مناسب نمی توان ورزشکار را هر روز به تمرین سنگین وادار کرد.

باید دید در نهایت سیاست رئیس جدید دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود و تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با این شرایط و با حضور بازیکنان دانشجو در لیگ شرکت می‌کند یا خیر.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل