بازدید 10477

سرباز خشمگین 3 نفر را کشت

کد خبر: ۷۱۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 07 August 2017
تیراندازی سرباز خشمگین در پادگان نیروی هوایی ارتش، دست‌کم سه کشته و هشت مجروح داشت. ضارب نیز که مجروح شده بود ،  قبل از رسیدن به  بیمارستان جان باخت. 

به گزارش ایران، دیروز اهالی منطقه «شورآباد» در بخش کهریزک، با شنیدن صدای تیراندازی‌های پی در پی از خانه هایشان بیرون دویدند. کمی بعد مشخص شد صدای گلوله‌ها از داخل پادگان نیروی هوایی می‌آید اما هیچ‌کس از آن سوی دیوار پادگان خبر نداشت.

دقایقی بعد صدای آژیر خودروهای پلیس و امداد به گوش رسید. با ورود نیروهای امدادی و پلیس تیراندازی‌ها شدت گرفت و لحظاتی بعد مجروحان به بیمارستان هفتم تیر انتقال یافتند.

یکی از عوامل اورژانس بیمارستان با تأیید انتقال مجروحان به این مرکز درمانی گفت: 10 نفر مجروح به این بیمارستان انتقال یافتند که تعدادی پس از درمان‌های اولیه به بیمارستان بعثت منتقل شدند.با گزارش این پرونده به دادسرای نظامی و با دستور دادستان نظامی، بازپرس ویژه قتل این دادسرا به محل اعزام شد و تحقیقات میدانی در این باره آغاز شده است.

گفته می‌شود سرباز ضارب اهل سیستان و بلوچستان بوده که به سوی هم خدمتی‌هایش تیراندازی کرده است،اما هنوز انگیزه این واقعه هولناک و جزییات ماجرا مشخص نیست.

اطلاعیه روابط عمومی ارتش/  روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد، در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران، چهار نفر از سربازان کشته و هشت نفر نیز مجروح شدند.

براساس این گزارش، مجروحان این حادثه بلافاصله به منظور درمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی اعزام شدند و علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود این اتفاق احتمالاً به دلیل مشکلات روحی و روانی سرباز ضارب یا چرخش ناگهانی سلاح رخ داده است.

روابط عمومی پایگاه هوایی شهید لشکری نیز اعلام کرد: در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متأسفانه 4 نفر از سربازان کشته و 8 نفر دیگر مجروح شدند که یکی از مجروحان از کارکنان پایور است.

توضیحات مدیر داخلی بیمارستان شهدای هفتم تیر/ مدیر داخلی بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز گفت: عامل تیراندازی درپادگان کهریزک و یکی از مجروحان قبل از رسیدن به بیمارستان جان داده بودند. 

عبدالله مینویی گفت: ۱۰ سرباز زخمی به این بیمارستان منتقل شده بودند که ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۸ نفر به بیمارستان دیگری منتقل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل