بازدید 14317

جزئیات تیراندازی در کهریزک/ 4 نفر کشته شدند

در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۷۱۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 06 August 2017
در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از پایگاه هوایی شهید لشکری، در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه 4 تن از سربازان کشته و 8 تن دیگر مجروج شدند که یکی از مجروحین از کارکنان پایور است.براساس این گزارش: مجروحین این حادثه سریعا به منظور مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند و علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد. گفته می شود این اتفاق احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح بوقوع پیوسته است

به گزارش مهر، رییس شورای کهریزک گفت: یک سرباز اهل سیستان وبلوچستان با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شده و یک سرگرد و ۲ سرباز را با ضرب گلوله از پای درآورد و ۱۲ تن دیگر را نیز زخمی کرده است.محمد هاشمی گفت: پس از این حادثه نیروها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
چرا سربازی که به خدمت اعزام میشود و اسلحه جنگی به دست میگیرد قبل از آن گزینش روحی و روانی نمیشود؟؟؟؟؟؟؟
بابا تو یه اداره معمولی کارمندی که نهایتا میخواد خود کار دستش بدین از هزار سوراخ و سنبه رد میکنید ولی کسی که دستش اسلحه میدید همینجوری دیمی یا علی سنن مدد؟؟؟؟!!!!!!!
نتیجه فقر و بی عدالتی
چرخش ناگهانی سلاح؟ ولی آخر خبر که چیز دیگری می گید , بسوی هم قطاران حمله ور شده , عجیبا غریبا از این نحوه خبر رسانی, خوبه اسلحه دست شما نبوده واگرنه به سمت من شللیک می کردید ممکنه احتمالا,
قبل از ورود سرباز به خدمت باید از نظر سلامتی روحی مورد بررسی قرار بگیرد
آبیک ، کهریزک دو مورد در فاصله کوتاه.فکر نمی کنید نیاز به علت یابی دارد ؟
بهتره بجای اسلحه جنگی تفنگ بادی دست سربازها برای اموزش بدید
چرا میگید روحی روانی بوده. نه اصلا اینطوری نیست دلیل اصلی آن تبعیضهای موجود در نظام وظیفه عمومی!!!! است. وقتیکه در یک محل خدمت اکثر افراد پارتی دارن و نگهبانی نمیدن و شب هم در منزل کنار خانوادشون هستن ولی چند نفر بدون پارتی باید نگهبانی بدن و دور از خانوادشون هم باشن باید منتظر بدتر از اینها باشیم. واقعا متاسفم
سربازان عمدتا از شهر و کاشانه خود دور می شوند! بهتر است برنامه ریزی ها طوری انجام شود که سربازها در همان استان خود خدمت کنند تا بعضی از مشکلات روحی آن ها کمتر شود.
تو میدون تیر به هر سربازی حداکثر 3 تا 8 تیر میدن اونم نه با هم، اونوقت این سرباز این همه گلوله از کجا داشته
تو رو خدا بساط اين سربازي اجباري رو جمع كنيد هيچ فايده اي نداره، از تابناك خواهشمنديم در يك اقدام عاجل به اين مساله ورود پيدا كند.
اگر ناراحتی روحی روانی داشته چرا معافش نکردید؟؟؟ حتما باید چند نفر رو میکشت تا میفهمیدین.
جنگ بشه این سرباز ها میخوان از وطن دفاع کنن؟چه بلایی سر ایران اومده از جوانان جبهه تا سربازان امروز
تروریستی نبوده!؟!؟!؟
به نظرم حادثه جور دیگری بوده وجزییات دیگری داشته که در خبر نیامده این سرباز 3نفر را کشته و 12 نفر را زخمی کرده در میدان تیر اموزشی معمولا 6 فشنگ میدهند یا نهایتا 10 فشنگ میدهند . بر فرضی که نشانه گیری این سرباز دقیق بوده و هر تیر دقیقا به هدف خورده باشه و کشته شدگان فقط یک تیر بهشون اصابت کرده باشه حداقل 15 تیر داشته. و البته اینطور که در خبر امده و ایشون بی هدف شلیک میکرده یه خشاب پر فشنگ داشته از کجا اورده بوده؟؟؟ سرباز اهل زاهدان؟؟ یه کم مشکوک نیست؟؟؟
احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح بوقوع پیوسته است!!!
نیروها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد!!!!
اینهمه تناقض گویی دریک خبر؟
با کسی که مشکل روحی داشته یا سلاح چرخیده و توانایی نگه داشتن سلاح رو نداشته که درگیر نمیشن!!
بعد اگر سلاح چرخیده چرا فرمانده رو زده؟!!!
چرا از گفتن واقعیت رسانه های ما همیشه فرار می کنند؟اگر بگین عمدی زده و دلایل خاصی برای خودش داشته مگه چی میشه؟غیر از اینه که مشکل درست بررسی میشه و شاید پیشگیری میشد و طی مدت کوتاهی شاهد دو اتفاق اینجوری تلخ نمی شدیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار