بازدید 3688
هفته گذشته در بورس کالا به ثبت رسید؛

انعقاد ۴۲ هزار قرارداد سکه برای تحویل اردیبهشت ۹۷

در معاملات سکه آتی نیز طی هفته گذشته ، سررسید اردیبهشت ماه سال ۹۷ به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که معامله گران ۴۲ هزار و ۶۲۸ قرارداد را به ارزش ۵ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند. در رتبه دوم معاملات سکه آتی ، سررسید اسفند ماه سال جاری با ۶ هزار و ۶۳۲ قرارداد به ارزش ۸۹۶ میلیارد ریال قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 06 August 2017
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۵۱ هزار و ۸۴۴ قرارداد و ارزش آن نیز به ۷ هزار و ۱۲۸ میلیارد ریال رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، دو هفته گذشته نیز حجم معاملات آتی سکه ۴۷ هزار و ۹۳۶ قرارداد و ارزش آن نیز ۶ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال بود.

به این ترتیب در معاملات سکه آتی نیز طی هفته گذشته ، سررسید اردیبهشت ماه سال ۹۷ به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که معامله گران ۴۲ هزار و ۶۲۸ قرارداد را به ارزش ۵ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند.  در رتبه دوم معاملات سکه آتی ، سررسید اسفند ماه سال جاری با ۶ هزار و ۶۳۲ قرارداد به ارزش ۸۹۶ میلیارد ریال قرار گرفت.

در مکان سوم  بازار آتی نیز قرارداد شهریور ماه سال جاری قرارگرفت؛ به طوری که با یک هزار و ۸۶ قرارداد به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال معاملات خود را در هفته اخیر به پایان رساند.

همچنین سررسید دی ماه نیز با ۸۹۵ قرارداد به ارزش ۱۱۷ میلیارد ریال در مکان بعدی بازار آتی قرار گرفت. در پایان نیز سررسید آبان ماه با ۶۰۳ قرارداد به ارزش ۷۷ میلیارد ریال در جایگاه های آخر ایستاد.

انعقاد ۴۲ هزار قرارداد سکه برای تحویل اردیبهشت ۹۷


معاملات آتی سکه در آخرین روز هفته گذشته

همچنین بررسی معاملات سکه آتی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته (پنج شنبه) نشان می دهد که در مجموع  ۵ هزار قرارداد منعقد شد.

به این ترتیب در معاملات روز پنج شنبه، هر ۵ سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا با روند صعودی رو به رو شدند، به طوری که بر اساس آمار معاملات سکه تحویل شهریور ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان، رشد ۰.۲درصدی را تجربه کرد.

این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان ماه سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۷۶ هزار تومان رشد ۰.۱۸ درصدی را به ثبت رساند. همچنین سکه تحویل دی ماه امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۳۱۲ هزار تومان به فروش رسید و رشد قیمت ۰.۰۴ درصدی را تجربه کرد. سررسید اسفند ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۴۶ هزار تومان معامله و با افزایش ۰.۰۹درصدی رو به رو شد. از سویی دیگر سررسید اردیبهشت ماه سال ۹۷ نیز با قیمت یک میلیون ۳۸۲ تومان به ثبت رسید و با رشد قیمت ۰.۱۶درصدی رو به رو شد.


منبع: بورس کالای ایران



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر