بازدید 15645
۸

تیر اندازی یک سرباز به هم خدمتی هایش در کهریزک/ ۴ کشته و ۸ مصدوم/ سرباز تیراندازی کننده جان داد

یک سرباز به سوی هم خدمتی هایش در کهریزک شلیک کرد.
کد خبر: ۷۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 06 August 2017
ظهر یکشنبه، یک سرباز به سوی هم خدمتی هایش در کهریزک شلیک کرد.

به گزارش تابناک، لحظاتی پیش صدای تیر اندازی در منطقه «شورآباد» بخش کهریزک به گوش رسید.

تیر اندازی در پادگان نظامی نیروی هوایی ارتش واقع در ۶۰متری «شورآباد» به گوش رسیده است و این صدا سبب ایجاد وحشت در مردم منطقه شد.

علت این صدا هنوز مشخص نیست اما منابع محلی علت آن را تیراندازی یک سرباز در بخش پادگان نیروی هوایی به سوی تعدادی از هم خدمتی های خود کرده و تعدادی را مجروح کرده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه ۴ تن از سربازان کشته و ۸ تن دیگر مجروح شدند که یکی از مجروحین از کارکنان پایور است..

پس از این حادثه نیرو ها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست و مسئولان در حال بررسی جزئیات بیشتر هستند.

بر اساس اظهارات افراد محلی، تعدادی از مجروحین این حادثه به بیمارستان هفتم تیر ری منتقل شده اند.

یکی از عوامل اورژانس بیمارستان هفتم تیر شهرری، ضمن تایید انتقال مجروحین پادگان نیروی هوایی ارتش به بیمارستان هفتیم تیر، اظهار داشت: تعداد ۱۰ مجروح به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: تعدادی از این افراد پس از انجام درمان اولیه به بیمارستان «بعثت » انتقال یافتند و در حال حاضر هیچ مجروحی در بیمارستان هفتم تیر باقی نمانده است.

 لحظاتی پیش بازپرس ویژه قتل دادسرای نظامی تهران در محل حادثه حاضر شده است، تا ضمن بررسی‌های میدانی و معاینات محلی گزارشات تکمیلی را در این‌باره تهیه کند.
 
مدیر داخلی بیمارستان شهدای هفتم تیر گفت: سرباز تیراندازی کننده در کهریزک قبل از رسیدن به بیمارستان جان داد. 
 
گفته می شود این اتفاق احتمالا به دلیل مشکلات روحی و روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح بوقوع پیوسته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
حتما فردا مسئولای ارتش اعلام میکنن سرباز ضارب معتاد بوده،مشکل خانوادگی یا روانی داشته و از این جور حرفا.ولی شمارو به خدا باور نکنین.پرسنل ارتش به سربازها خیلی اذیت میکنن وسختگیری بی مورد میکنن مخصوصا به سربازان کم سواد که نگهبانی میدن.خوب یه عده هم تحملشون پایینه و دست به این کارا میزنن.برای اثبات حرفام خبرگذاری تابناک لطف کنه درصدخودکشی و دگرکشی سربازان ارتشو با سربازای سپاه و ناجا مقایسه کنه.شمارو به خدا این کارو انجام بدین.باتشکر.
همین چند وقت پیش هم یه مورد مشابه تو پادگان آبیک اتفاق افتاد. انقدر که فشار میارن به سربازا طرف به مرز جنون می رسه و کارش به خودکشی می کشه و ممکنه به دیگران هم آسیب بزنه‌.
اگر تیر اندازی در میدان تیر بوده چطوری باعث رعب و وحشت مردم شده. صدای تیراندازی در میدان تیر عادی است! بیخودی به خبرتون دروغ اضافه نکنید
اصلا یه همچین چیزی نیست.اتفاقا سربازان ارتش مرد بار میان اون سختی که ایشان گفتند البته سختی سازندگی سرباز است ایشان مغرضانه به مطلب نگاه میکنن.هرچی سختیهای خدمتی بیشتر باشه سربازان میهن محکمتر و در اینده ایرانی محکم و استوار خواهیم داشت
نتیجه سربازی اجباری بهتر از این نخواهد بود
سربازی حرفه ای باید جایگزین سربازی اجباری شود
آقای محمد باقری؛
به سرباز معتاد یا دارای مشکل روانی اسلحه نمیدن
اگه مشکل روانی داشته مقصر کیه؟
اگه مدت سربازی رو یه خورده کمش کنن وحقوق اضاف تری هم بهشون بدن و هر چند وقتی سرباز بره مرخصی نتیجه اش این نمیشه بهتر میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار