بازدید 3759

از تعجب شکایت پرسپولیس دهانم باز مانده!

کد خبر: ۷۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 August 2017
سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس، گفت: وقتی این مسئله را صبح دیروز شنیدم از تعجب دهانم باز ماند. ما چه کاری کردیم که از باشگاه تراکتورسازی شکایت می‌کنند. با محمود خوردبین تلفنی صحبت کردم و از باشگاه تراکتورسازی تشکر کردند و شکایتی نداشتند.احتمالا برخی می‌خواهند این وسط با شیطنت حاشیه‌سازی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمودی در مورد اینکه ناراحتی پرسپولیسی‌ها از اتفاقات فرودگاه بوده ،‌ عنوان کرد: اتفاقات فرودگاه به باشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند. مسئولیت فرودگاه دست ما نیست اگر پرسپولیس قبل از حضور در تبریز و باشگاه و هیات فوتبال نامه می‌زد ما تمهیداتی می‌اندیشیدم تا آنها از طریق سالن VIP وارد شوند و ماموران نیروی انتظامی هم به آنجا بروند. 

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم چه کسانی به فرودگاه رفتند و اصلا معلوم نیست آنها طرفدار تراکتورسازی باشند. کانون هواداران و سرمربی تیم این اقدامات را محکوم کردند و هیچ ارتباطی با باشگاه ندارند. یک روزنامه جعلی و مجازی علیه مردم آذربایجان توهین کرده که منتسب به پرسپولیسی‌ها است. ما می‌‌دانیم این روزنامه هیچ ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد حالا ما می‌توانیم به خاطر تیترهایی که آنها علیه مردم آذربایجان منتشر کردند از پرسپولیس شکایت کنیم. 

سرپرست تراکتورسازی گفت: ما از مسئولان پرسپولیس خواستیم برای آرام کردن جو اقدامات این رسانه مجازی را محکوم کنند تا برخی افراد از آب گل‌آلود ماهی نگیرند. بازی باید در فضای جوانمردانه‌ای برگزار شود و پیروزی و شکست درون زمین اتفاق بیفتد. متاسفانه برخی با اقدامات خود در این میان قصد داشتند فضا را متشنج کنند.

وی در پایان گفت: از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم آنها بار دیگر فرهنگ بالای خود را نشان دادند و بعد از باخت حدود 10 دقیقه تیم را تشویق می‌کردند و پس از مدت‌ها شعار عیبی یوخ سر دادند. آنها با درک بالا از شرایط تیم این اقدامات را انجام دادند. شک نکنید این جوانان‌ها جواب اعتماد هواداران را می‌دهند و در ادامه شاهد نتایج خوب تیم خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان