بازدید 10425
۱
فوری

نام اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس اعلام شد

پیش از این گل‌زاده و زادمهر عضو هیات مدیره بودند و جای خود را به حاجی‌بیگی و روغنی دادند.مدیرعامل و رییس هیات مدیره ابقا شدند اما زادمهر که بدلیل سفرهای متعدد به آمریکا امکان حضور در همه جلسات را نداشت کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۷۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 06 August 2017
سرانجام پس از مدت‌ها اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند و وزیر ورزش دو چهره نسبتا گمانم را در راس مدیریت باشگاه قرمز پایتخت منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش ، مجمع عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپولیس اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را براى مدت دو سال تعیین کرد و از هیات مدیره قبلی مدیرعامل و رییس هیات مدیره ابقا شدند اما زادمهر که بدلیل سفرهای متعدد به آمریکا امکان حضور در همه جلسات را نداشت کنار گذاشته شد.

پیش از این گفته می شد چهره هایی همچون بیژن ذوالفقارنسب و مهدی محمدنبی در جمع اعضای جدید هیات مدیره خواهند بود اما وزیر ورزش از صدور حکم بخصوص برای نفر دوم که شایعه مدیرعاملی اش باعث حاشیه در پرسپولیس شده بود، خودداری کرد.

بر این اساس على اکبر طاهرى، ابوالفضل روغنى گلپایگانى، حمید گرشاسبى، جعفر کاشانى و محمد حاجى‌بیگى به عنوان اعضاى جدید هیات مدیره پرسپولیس تعیین شدند. پیش از این گل‌زاده و زادمهر عضو هیات مدیره بودند و جای خود را به حاجی‌بیگی و روغنی دادند.

نام اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس اعلام شد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با تبریک مجدد به استاد فرهیخته وارجمندم جناب اقای جعفر کاشانی اسطوره واقعی--شخصیتی بی همتا وپاک---ودلسوزی مهربان برای تمام عاشقان واقعی ورزش ایران ---شخصیتی بزرگ وفراجناحی که مورد احترام تمام هواداران فوتبال ملی میباشند ---- امید است که سایه پرمهر شما بر سر تمامی شاگردانتان مستدام باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار