بازدید 2680

نظر نامزد ریاست جمهوری در مورد رفتار شجاعی و حاجی‌صفی

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و سابق تربیت بدنی گفت: ورزشکاران ما به خاطر شرافت‌شان مقابل نمایندگان رژیم‌صهیونیستی حاضر نمی‌شوند.
کد خبر: ۷۱۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 06 August 2017

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با فارس درباره دو فوتبالیستی که مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان رفتند اظهار داشت: این دو ورزشکار نباید بازی می‌کردند آنها می‌توانستند در قراردادشان این بند را بیاورند که اختیار دارند در 3-2 بازی به میدان نروند. این موضوع باید در قراردادشان پیش‌بینی می‌شد و آنها باید در زمان نوشتن قرارداد راهنمایی می‌شدند.

وی افزود: ما نباید موضوع را دولتی کنیم،چرا که ورزشکاران ما به خاطر شرافتشان با رژیم غاصب صهیونیست بازی نمی‌کنند. از طرفی قانونی هم نداریم که به ورزشکار ایران بگوید نباید مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان برود بنابراین فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال نباید در این خصوص عکس‌العمل خاصی داشته باشد چرا که ممکن است دخالت دولت مطرح شده و فدراسیون فوتبال محروم شود.

کاندیدای ریاست جمهوری در  ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: باید قبل از وقوع اتفاق این موضوع را پیش‌بینی می‌کردند. وقتی قرارداد براساس نظرات طرف مقابل نوشته می‌‌شود چنین اتفاقی رخ می‌دهد. همین که مردم این موضوع را تقبیح کردند کافی است و فدراسیون بهتر است عکس‌العملی نشان ندهد.

هاشمی‌طبا در پاسخ به این سوال که شما سال‌ها در ورزش حضور داشتید و بارها شاهد بودیم ملی‌پوشان ما مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کردند،‌ تصریح کرد: ما با روش‌ها و دستورالعمل‌هایی که داشتیم این موضوع را خنثی می‌کردیم؛ البته آنها بهانه داشتند و می‌گفتند ما تبعیض نژادی داریم در حالی که دو انسان در حال ورزش هستند اما فکر می‌کنم این دو فوتبالیست می‌توانستند بدون اینکه اسم خاصی از تیمی بیاورند می‌توانستند در قراردادشان این اختیار را پیش‌بینی کنند که در چند مسابقه شرکت نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار