بازدید 4909

درگیری خونین در بخش چاروسای کهگیلویه

کد خبر: ۷۱۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 05 August 2017
فرماندار شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن 2 نفر طی درگیری در بخش چاروسای این شهرستان خبرداد.

علی پوزش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این درگیری در ادامه اعتراضات به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی رخ داده است. البته نتیجه انتخابات تایید شده و مشکلی نداشته است. در این حادثه یک سرباز نیروی انتظامی و یک نفر دیگر زخمی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در یک عروسی در روستای "موشمی" درگیری بین 2 نفر رخ داده که بعد از عروسی این درگیری ادامه پیدا کرده و یکی از طرفین اقدام به راه بندان برای گروه دیگر کرده است، در نتیجه درگیری شدیدتر شده است. هم اکنون با حضور نیروی انتظامی امنیت در این بخش برقرار است و این درگیری کشته نداشته است.

پوزش با اشاره به اینکه زخمی شدن 2  نفر در پی این درگیری از سوی نیرو انتظامی گزارش شده است، ادامه داد: اخیرا اعلام شده که نفر سوم هم به بیمارستان منتقل شده است و محروحان این درگیری به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: امنیت شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا با حضور نیروی انتظامی شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و پاسگاه  بلویری دهستان جاورده فعلا برقرار است. شورای تامین شهرستان تشکیل شده و افراد بانی و دخالت کننده در این درگیری دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل