بازدید 6261

استقرار کامل نیروهای امنیتی در تهران

کد خبر: ۷۱۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 05 August 2017
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه که وظیفه حفاظت مراسم امروز تحلیف را بر عهده دارد از استقرار کامل نیروهای امنیتی در تهران و شهرستان های استان خبر داد. . .

به گزارش آنا، دوازدهمین دوره تحلیف ریاست جمهوری در حالی امروز از ساعت 17 در ساختمان بهارستان آغاز خواهد شد که طی چند روز گذشته امنیت پایتخت در این روز به قرارگاه ثارالله واگذار و سطح امنیتی بهارستان از حالت "حساس" به "حیاتی" تبدیل گشت.

سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به جلسات هماهنگی چند روز قبل بین دستگاه‌های مختلف کشور، شرایط امنیتی تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون نیروهای انتظامی، سربازان گمنان امام زمان (عج)، سپاه، بسیج و برخی دستگاه‌های دولتی در سطح شهر تهران و برخی شهرستان‌های استان مستقر شده‌اند.

کوثری بر همین اساس اظهار داشت: برای تامین امنیت مراسم تحلیف هماهنگی‌هایی در شورای امنیت و شورای تامین استان تهران بین مسئولین امنیتی و انتظامی و دست اندرکاران این مراسم صورت گرفته و در حال حاضر امنیت کامل در شهر تهران و شهرستان‌های استان برقرار است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 96% میهمانان خارجی از 91 کشور جهان به تهران رسیده و در محلهای مورد نظر اسکان یافتهاند، خاطرنشان کرد: مراسم طبق اطلاع رسانی قبلی راس ساعت 17 در مجلس آغاز خواهد شد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در پایان تاکید کرد: تاکنون کوچک‌ترین مورد امنیتی نداشته‌ایم و اجازه پیش‌آمدن آن را نیز نخواهیم داد.

پیش از این هیئت دولت روز شنبه را به جهت تامین هرچه بهتر امنیت شهر تهران تعطیل رسمی اعلام کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار