بازدید 3010

نعمتی،ساسان انصاری دوم برانکو وپرسپولیس؟

این روز‌ها وضعیت سیامک نعمتی خرید جدید پرسپولیس بی شباهت به فصل گذشته ساسان انصاری نیست. ستاره فصل گذشته تیم پیکان از بین پیشنهادات فراوانی که داشت در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد تا در فصل جدید شاگرد برانکو شود.
کد خبر: ۷۱۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 05 August 2017
فصل گذشته و پس از گذشت تنها چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر، ساسان انصاری بازیکن تازه وارد پرسپولیس به علت زمان اندکی که از سوی کادرفنی برای بازی کردن داشت، از جمع سرخپوشان جدا شد و به تیم سابق خود فولاد خوزستان بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، این جابجایی به قدری برای انصاری خوب بود که او را به یکی از بهترین بازیکنان لیگ تبدیل کرد و ستاره تیم فولاد تا آستانه آقای گلی هم پیش رفت و به تیم ملی هم رسید.

در همان زمان بود که بسیاری از منتقدان از سیاست برانکو مبنی بر بازی ندادن به نفرات ذخیره انتقاد کردند و به جدایی انصاری از پرسپولیس واکنش نشان دادند. شاید اگر انصاری در آن زمان در جمع شاگردان برانکو باقی می‌ماند نمی‌توانست عملکرد فوق‌العاه‌ای از خود بجای بزارد، اما شکی نیست که این بازیکن ارزش بازی کردن بیش از چند دقیقه پایانی را داشت.

این روز‌ها وضعیت سیامک نعمتی خرید جدید پرسپولیس بی شباهت به فصل گذشته ساسان انصاری نیست. ستاره فصل گذشته تیم پیکان از بین پیشنهادات فراوانی که داشت در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد تا در فصل جدید شاگرد برانکو ایوانکویچ شود.

بی‌تردید نعمتی با توجه به درخشش در فصل گذشته، انتظار دارد در فصل جدید زمان زیادی را در ترکیب سرخپوشان به میدان برود، اما در دو هفته ابتدایی تنها ۵ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرده است!

نعمتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقبای سرسختی همچون وحید امیری، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان دارد. حتی اگر او هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرده باشد، می‌تواند به عنوان بازیکن تعویضی مدت زمان بیشتری را برای خودنمایی داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا سیامک نعمتی به سرنوشت فصل گذشته ساسان انصاری دچار میشود یا ترجیح می‌دهد در تیم جدید خود باقی بماند برای رسیدن به جمع یازده نفر اصلی بجنگد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل