بازدید 3970

دریاچه ارومیه محل تخلیه‌زباله‌ کارخانجات صنعتی شده

کد خبر: ۷۱۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 05 August 2017
نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در حل معضل دریاچه ارومیه گفت: دریاچه مظلوم ارومیه در این سال‌ها محل تخلیه پس‌آبها و زباله‌ کارخانجات صنعتی شده است.

به گزارش تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های اصلی دولت دوازدهم، اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان با مسئولان نظام بحث اشتغال جوانان و تولید داخل و در سیاست خارجی بحث مبارزه با استکبارجهانی را مدنظر قرار دادند، دولت دوازدهم نیز باید با توجه به توصیه‌های رهبر انقلاب در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی با اشاره به لزوم انقلابی بودن مسئولان در دولت جدید افزود: مدیران و مسئولان ارشد دولتی باید افرادی ساده‌زیست و جهادی بوده و تنها دغدغه‌شان حل مشکلات مردم باشد.

قاضی‌پور گفت: اگر دولت بتواند فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در میان مردم نهادینه کند، قدم بلندی در جهت راه‌اندازی مجدد کارخانه‌ها و متعاقب آن حل مشکل بیکاری جوانان برداشته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم در حل معضل دریاچه ارومیه، تصریح کرد: دریاچه مظلوم ارومیه در این سال‌ها محل تخلیه پس‌آبها و زباله‌ کارخانجات صنعتی شده و ما هیچ امیدی به حل مشکل این دریاچه در دولت دوازدهم نیز نداریم، چرا که براساس آخرین خبرها مدیران سازمان محیط زیست بدون تغییر نسبت به دولت یازدهم در سمت خود ابقاء شده‌اند، البته باید منتظر باشیم و ببینیم آیا آقای کلانتری در صورت منصوب شدن به عنوان رئیس سازمان محیط زیست می‌تواند اقدامی سازنده در احیای دریاچه ارومیه انجام دهد یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر