بازدید 6231
۴
ابتکار جدید گروه علی بابا؛

رونمایی از «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در چین

گروه علی بابا در چین گفته اند که با راه اندازی اولین «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در اواخر امسال، خریدن ماشین در این کشور به آسانی خریدن یک قوطی نوشابه خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 05 August 2017
گروه علی بابا در چین گفته اند که با راه اندازی اولین «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در اواخر امسال، خریدن ماشین در این کشور به آسانی خریدن یک قوطی نوشابه خواهد شد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، پیش از این نیز خریداران چینی می توانستند به راحتی، با تلفن های همراه خود، به صورت آنلاین وسایل نقلیه مورد نیاز خود را خریداری کنند، اما تی‌مال به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت علی بابا قصد دارد که باب تازه ای بر روی این گونه تجارت الکترونیکی بگشاید.

رونمایی از «دستگاه فروش خودکار اتومبیل» در چین

یو وی، مدیر کل بخش خودرو تی‌مال گفته است:"زمان خرید آنلاین خودرو فرا رسیده است."

به گفته وی، مصرفکنندگان می توانند نمایشگاه های ماشین را که ساختاری شبیه به گاراژ های عظیم دارند، در صفحه گوشی های هوشمند خود مشاهده کنند، خریدشان را انجام دهند، و سپس خودروی خود را تحویل بگیرند.

یو وی افزود: این امر موجب می شود که خرید خودرو به سادگی خرید یک قوطی نوشابه باشد.

این به اصطلاح "مدل جدید فروش خودرو" که در ماه ژوئن توسط شرکت علی بابا معرفی شد، به مشتریانی که از اعتبار خوبی برخوردار باشند اجازه می دهد که با تلفن همراهشان، ظرف ۵ دقیقه خودروی جدیدشان را خریداری کنند.

هرکسی که بیش از ۷۵۰ امتیاز در سیستم امتیاز دهی به مصرف کنندگان این شرکت داشته باشد، می تواند یک مدل را به صورت آنلاین انتخاب کند، ده درصد از هزینه اولیه را پرداخت کند و خودرو را تحویل بگیرد. پس از این آنها فقط نیاز دارند که ماهانه اقساط خود را تا زمانی که به طور کامل تمام هزینه ها پرداخت شود، از طریق Alipay بپردازند.

به گفته علی بابا، برای خرید خودرو ای با قیمت ۲۲ هزار و ۲۰۰ دلار (۱۵۰ هزار یوان)، مشتری باید هزینه ی اولیه ی ۲۲۲۰ دلار (۱۵ هزار یوان) را برای دریافت وسیله نقلیه پرداخت کند و سپس باید هر ماه اقساطی به مبلغ کمتر از ۳۰۰ دلار (۲ هزار یوان) پرداخت نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
چون مردم به سختی ماشین میخرن و تنوع محصولات بالاست، بهترین شرایط را برای مشتری قائل میشن... قابل توجه مسئولان و ومردم...
از سایپا تقلید کردن
چه خوشبختیم ما که برای خرید خودروهای بی کیفیت داخلی باید پیش پرداخت بدهیم بعد جند ماه خودروی خریداری شده را با همان مشخصات تحویل بگیریم یا نگیریم و برای مابقی قیمت خودرو سود 18درصد بدهیم
چقدر شبیه ایران هست شرایطش این روش ها برای ما خاطر هست تو اینجا
همینجوری دو ماه هست خودروی من رو ایرانخودرونمی ده قرار بود 30 روز کاری حساب کردم یک بار فروشنده گفت پنجشنبه ها هم روز کاری نیست در صورتی که سه شیفت دارن کار می کنن تعطیلی نداره ولی برای تحویل خودرو احتمال داره سری بعدب بگن یکشنبه ها رو هم حساب نکن خارج تعطیل هستش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل