بازدید 11281
۱

بیانیه فدراسیون فوتبال برای شجاعی و حاج‌صفی

کد خبر: ۷۱۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 04 August 2017
فدراسیون فوتبال در پی حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در ترکیب تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی اطلاعیه‌ای به شرح  زیر صادر کرد:

ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)، به استحضار عموم جامعه می‌رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و با وجود فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی، آنها در دیدار رفت در فلسطین اشغالی حاضر نشده و این مهم را با پذیرش جریمه‌های مالی رعایت کردند. درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک باید پس از گفت‌وگوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود. بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده‌اند که هیچ علاقه‌ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه‌های فوتبال فدراسیون بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱
اینقدر بی جهت توی بوق نفرمائید بازیکنان دیگری در سال های قبل در مقابل تیم های رژیم صهیونیستی بازی کردند و چند ماه بعد هم برای تیم ملی جمهوری اسلامی به میدان رفتند هیچوقت سیاست را به ورزش وارد نفرمائید که کم کم باعث منزوی شدن ورزش های پایه دار و اساسی این مملکت نیز می شود . یادمان باشد تیم فلسطین حاضر به بازی با ما نشد حال هی توی طبل دفاع از فلسطین بکوبید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل