بازدید 3481
۱

انتقاد خبرگزاری قوه قضاییه از بازی شجاعی وحاج صفی مقابل صهیونیست ها

چرا شجاعی و حاج‌صفی حاضر شدند زیر بار این ننگ بروند؟ مگر بازی کردن در لیگ اروپا چه حساسیتی داشت؟ بازی در لیگ اروپا مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟واکنش فدراسین فوتبال و وزارت ورزش به این مسئله چیست؟
کد خبر: ۷۱۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 04 August 2017
«شاهکار شجاعی و حاج‌صفی در یونان/ وقتی ایرانی‌ها مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس بازی کردند» این تیتر مطلبی انتقادی در خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه است که نشان می دهد بازی دیشب شجاعی و حاج‌صفی مقابل مکابی برای این دو مهره ملی پوش بدون عواقب نخواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، خبرگزاری قوه قضاییه در این گزارش نوشته است که باید پرسید بازی در لیگ اروپا یا تیم پانیونیوس مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟

شب گذشته اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران رخ داد جایی که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی 2 بازیکن ملی‌پوش ایرانی در مسابقات یورو لیگ و در تیم پانیونیوس یونان 90 دقیقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفتند و در نهایت هم با شکست در این دیدار از مسابقات یورو لیگ حذف شدند.

سال‌هاست ورزشکاران ایرانی در هر رشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و البته در راستای به رسمیت نشناختن رژیم صهونیستی مقابل ورزشکاران این رژیم کودک کش حضور پیدا نمی‌کنند. حتی شده ورزشکاران کشورمان مدال‌های المپیک، جهانی و آسیایی را از دست داده‌اند اما روي اصول شان پاي نگذاشتند و حاضر نشدند که با ورزشکاران اسرائیلی مبارزه کنند.

شب گذشته اما شجاعی و حاج‌صفی کاری تاریخی و عجیب را انجام دادند و بنا به درخواست باشگاه پانیونیوس یونان مقابل تیم مکابی اسرائیل به میدان رفتند. این 2 بازیکن ملی‌پوش در بازی رفت 2 تیم در اتفاقی قابل پیش‌بینی از سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و بازی با تیم مکابی سرباز زدند که این حرکت با حمایت باشگاه پانیونیوس همراه بود اما پیش از بازی برگشت بود که مسئولان باشگاه یونانی اعلام کردند شجاعی و حاج‌صفی باید مقابل تیم اسرائیلی بازی کنند و این اتفاق هم رخ داد!

خبرگزاری میزان اضافه کرده است: حالا سوال اینجاست که این دو بازیکن بعضا مغرور چه جوابی برای این شاهکارشان دارند؟ چرا شجاعی و حاج‌صفی حاضر شدند زیر بار این ننگ بروند؟ مگر بازی کردن در لیگ اروپا چه حساسیتی داشت که این 2 بازیکن حاضر شدند به خاطر بازی در آن این کار عجیب را انجام دادند؟ بازی در لیگ اروپا یا تیم پانیونیوس مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟ واکنش فدراسین فوتبال و وزارت ورزش به این مسئله چیست؟ آیا پایبند بودن به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمتر است یا بازی کردن در یک تیم درجه 2، لیگ درجه 3 اروپایی؟

امیدواریم شجاعی و حاج‌صفی پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای این سوالات داشته باشند چون بحث رژیم صهیونیستی و به رسمیت نشناختن این رژیم صفاک بحث کوچکی نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود شجاعی سابقه مصاحبه با رسانه های دشمن ایران را دارد اما متاسفانه با او برخوردی صورت نگرفت تا امروز شاهد شاهکار او باشیم. ضمنا وزارت خارجه اسراییل هم رسما از آن ها تقدیر کرده!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر