بازدید 8470
۹
گزارش تابناک

جملات عجیب وجنجال ساز گزارشگرتبریز علیه پرسپولیس و داور

به نظر می رسد کسی در صداوسیمای مرکز آذربایجان نیست که این گزارشگر جوان و هیجان زده را متوجه عواقب سنگین و ضدملی چنین جملات و اظهارنظرهای شخصی اش روی آنتن زنده بکند.چنین گزارش های محرکی می تواند دردسر را دو برابر کرده و شکاف را بیشتر کند و در نهایت منجر به فجایعی شود که قابل جبران نیست.
کد خبر: ۷۱۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 03 August 2017
سپردن گزارش زنده بازی های لیگ برتر به گزارشگران مراکز استان ها، بار دیگر حاشیه ساز شد و این بار گزارشگر پرحاشیه مرکز آذربایجان شرقی که ید طولایی در گزارش های یک جانبه دارد، سوژه ساز شبکه های اجتماعی و علاقمندان فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، گزارش بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی طبق رویه چندسال اخیر به گزارشگر تبریزی سپرده شد که وی همواره در ادای جملات عجیب و نامربوط حین گزارش بازی های تراکتور مقابل استقلال و پرسپولیس، صاحب شهرت و سابقه بوده است.

پیش از این ، شبکه سه به عنوان یکی از کانال های سراسری سیما، گزارش بازی های سرخابی ها در شهرستان ها را به گزارشگران بی طرف مستقر در جام جم می سپرد اما تغییر این روال باعث شده تا همواره برخی جانبداری های گزارشگران شهرستانی ، سوهان اعصاب بینندگان سراسری شود. این نوع گزارش ها گرچه باعث خرسندی برخی از اهالی استان میزبان خواهد بود اما ناراحتی بینندگان تلویزیونی در سایر نقاط کشور را در پی دارد. زندگی گزارشگر در جو درون استانی و سنگینی که حول تیمهای همچون سپاهان و تراکتور وجود دارد، باعث می شود که تمایل رنگی به شدن در جملات آنها دیده شود.

جملات عجیب و جنجال ساز گزارشگر تبریز علیه پرسپولیس

در بازی امروز تراکتورسازی و پرسولیس، گزارشگر بازی بعد از به ثمر رسیدن گل گادوین منشا از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه، اعلام خطا از سوی داور را مشکوک خواند! این در حالی است که صحنه های آهسته به وضوح خطای هند مدافع تراکتور را نشان می داد و حتی خود بازیکن هم اعتراض خاصی به اعلام خطا نداشت! البته او بلافاصله شادی گل معمولی منشا را سوژه کرد و آن را تقبیح نمود و در پی آن اعتراض و احتمالا تکرار فحاشی سکوهای یادگار امام تبریز را ناشی از این شادی تحریک کننده دانست. 

متاسفانه اعتراض به تصمیمات داور و فشار به قاضی میدان، از بازیکنان و نیمکت مربیان و سکوها به میکروفون صداوسیما رسیده و این موضوع هر روز کار را برای داوران سخت تر می کند. گفتن جملاتی که حس اعتماد تماشاگران به داوران فوتبال را کم می کند، در ادامه به تشدید جو ضد داوران در استادیوم ها خواهد انجامید و فضای فرهنگی فوتبال کشور را مسموم و مخدوش می کند.

اینکه گزارشگر هروقت دلش خواست درباره سوت های داور اظهارنظر فنی کند و بخودش اجاره بدهد که روی آنتن عملکرد او را به چالش بکشد، موضوع تازه ای نیست. البته در این راه ، تاکتیک جالبی هم بکار می رود که حتی بعد از تماشای صحنه آهسته و غلط بودن کارشناسی، برخی گزارشگرها بخصوص در تبریز و اصفهان با یک جمله که « حالا کارشناسان داوری باید نظر بدهند» حرف خود را غیرمستقیم پس می گیرند.

در ادامه مجتبی ساعی در صحنه شادی گل تساوی تراکتوری ها توسط حاتمی ، یک متلک دیگر هم به مهاجم خارجی میهمان پراند. به نظر می رسد کسی در صداوسیمای مرکز آذربایجان نیست که این گزارشگر جوان و هیجان زده را متوجه عواقب سنگین و ملی چنین جملات و اظهارنظرهای شخصی اش روی آنتن زنده بکند.

در حالی که جو خطه تبریز به شدت علیه تیمهای تهرانی است و هربار باشگاه تراکتور برای فرار از زیر بار مسوولیت فحاشی و شعارهای تند و بعضا سیاسی هوادارانش ناچار به صدور بیانیه و شانه خالی کردن از زیر بار آن می شود، چنین گزارش های محرکی می تواند دردسر را دو برابر کرده و شکاف را بیشتر کند و در نهایت منجر به فجایعی شود که قابل جبران نیست.

جملات عجیب و جنجال ساز گزارشگر تبریز علیه پرسپولیس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
گرچه این متن حرف دل من رو زد اما عجیب اینه با چه سرعتی این گزارش برای پرسپولیس نوشته شد
آیا اگر استقلال هم با تراکتور بازی داشتو گزارشگر همین جملات رو میگفت شاهد چنین گزارشی در تابناک بودیم؟
در همین لحظه گل دوم رو تقدیم این جناب گزارشگر می کنیم . امیدوارم از گزارش شکست تیمش تو شهر خودش لذت ببره
يكطرفه نوشتي باز
اصلا در تهران گزارشگرها متلک اینها نمی اندازند
آخه گزارشگري كه قادر نيست درست كلمات فارسي را ادا كند كي گفته در شبكه سراسري بازي گزارش كند .
آتش هواداران تبریزی کم است. که امثال این گزارشگر نابخرد بنزین هم بر آن می ریزد. با این وضعیتی که این بار در تبریز دیدیدم باید بازیهایی که این میزبان است در استانی ثالث برگزار شود. تا نظر دخوهای فدراسیون چه باشد
البته به نظر من اینکه گزارشگران از تیم محبوب خود طرفداری کنند بد نیست اما اگر بخواهند نقش داور یا گزا رش کننده یا ناظر فدراسیون را هم به عهده بگیرند واقعا مشمئز کننده و نشانگر عدم لیاقت و توانایی فرد می باشد. خطایی که حتی آقای فردوسی پور هم گاهی مرتکب آن می شوند.
خودخواهی و تمامیت خواهی مرکزگرایانه از این گزارش می باره.
اقا دستگیر شده دیگه اه ! اون ویدیوی تکذیب اقای ساعی هم فیک هست. لطفا چند بار ببینید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار