بازدید 3018

شاكي جديدعليه استقلال؛هديه قلعه نويي ورفقا

کد خبر: ۷۱۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 03 August 2017
 آذرماه 1392 وقتی که قلعه نویی سرمربی استقلال بود و فتح الله زاده، مدیرعامل این تیم، غلام نژاد به استقلال پیوست.

به گزارش تابناك ورزشي،  قلعه نویی، مجید صالح، ستار همدانی، کریم بوستانی، حمید بابازاده، امیر حاج قاسم، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی، سیروس دین محمدی، میرشاد ماجدی و امین نوروزی همه در جذب این بازیکنان مقصر هستند، بازیکنی که نه در سایپا (تیم قبلی اش) هم تمام شده به نظر می رسید.

غلام نژاد در نیم فصل به استقلال پیوست در حالیکه جواد نکونام، فردین عابدینی، مهران قاسمی، گوران لاوره و فرهاد مجیدی همان زمان از این تیم جدا شدند. غلام نژاد عملکرد ایده آلی نداشت. 6 بازی در لیگ و 3 بازی در جام حذفی کرد اما در نهایت کنار گذاشته شد.

 قرارداد 18 ماهه اش دو قسمت بود، یک نیم فصل و یک فصل کامل. نیم فصلش 200 میلیون تومان و فصل بعد 600 میلیون تومان. وقتی در فهرست مازاد قرار گرفت مصاحبه کرد و گفت فوتبالم را نابود کردید. نگفت کدام فوتبال؟ نگفت چرا بازیکنی با آن کیفیت باید 200 میلیون تومان برای نیم فصل بگیرد. نشان به آن نشان که بعد از استقلال مجبور شد به پاس همدان برود و پیشنهاد دیگری نداشت.

 چندین بار به باشگاه رفت و 30 میلیون تومان از استقلال گرفت، حالا ادعا دارد که 770 میلیون تومان طلبکار است یعنی 170 میلیون تومان از فصلی که بازی کرده و 600 میلیون تومان از فصلی که بازی نکرده.بخشی از مصاحبه او پس از چند ماه حضور در استقلال (13 اردیبهشت 93): مبلغ 150 میلیون تومان قرارداد من است و من تنها 20 میلیون تومان از آن را دریافت کرده‌ام (بعدها اعلام کرد که قراردادش 200 میلیون تومان برای نیم فصل بوده است که 30 میلیون تومان گرفته).

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار