بازدید 1957
۱

پاکستان صرفا با «دیکتاتوری نظامی» روی پا ایستاد

رئیس جمهوری اسبق و ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که پاکستان را ارتش این کشور روی پا نگاه داشته است و سیاسیون صرفا باعث به هم ریختن نظم این کشور می شوند.
کد خبر: ۷۱۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 03 August 2017
رئیس جمهوری اسبق و ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که پاکستان را ارتش این کشور روی پا نگاه داشته است و سیاسیون صرفا باعث به هم ریختن نظم این کشور می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازاکسپرس نیوز، «پرویز مشرف» رئیس جمهوری و رئیس ستاد مشترک پیشین ارتش پاکستان طی مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی ضمن انتقاد از دولت اسلام آباد، اعلام کرد که ارتش پاکستان به اوضاع این کشور سرو وسامان می دهد اما سیاسیون دوباره آن را خراب می کنند.

وی با اشاره به خواست مردم برای برکناری «نواز شریف» نخست وزیر پیشین این کشور گفت که برای مردم دموکراسی، حکومت کمونیستی، حکومت سوسیالیستی، دیکتاتوری یا حکومت سلطنتی مهم نیست آنها به دنبال امنیت، حل مشکل بیکاری، پیشرفت کشور و آبادانی هستند.

 مشرف در ادامه گفت: اوضاع پاکستان با سایر کشورها فرق دارد زیرا با اینکه مردم باید درباره آینده کشور تصمیم‌گیری کنند اما آنها به ارتش پناه می‌برند و نظامیان چاره‌ای جز برخورد با سیاستمداران ندارند و من هم به پشتوانه مردم کودتا کردم.

وی افزود: به قانون احترام می‌گذاریم اما به خاطر مردم می‌توانیم کمی آن را تغییر دهیم اما نمی‌توانیم برای عمل به قانون ملت پاکستان را نادیده بگیریم.

مشرف تأکید کرد: کشورهای آسیایی در حکومت‌های دیکتاتوری پیشرفت کردند و پاکستان هم در زمان روی کار آمدن ارتش پیشرفت کرد و این دیکتاوری نظامی بود که باعث شد پاکستان روی پای خود بایستد.

پرویز مشرف اظهار داشت: اگر مشکلات مردم حل نشود و کشور پیشرفت نکند برگزاری انتخابات و فعالیت سیاسی فایده‌ای ندارد.

وی همچنین در پایان اظهارات خود ضمن محکوم کردن نواز شریف به همکاری با دولت هند گفت که هر کس که خواهان بقای پاکستان و منافع این کشور نباشد باید کشته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راست می گوید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل