بازدید 3078

واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به صلاح نیست

کد خبر: ۷۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 03 August 2017
شکور پورحسین در گفت و گو با خانه ملت، در رابطه با واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان، گفت: اخیرا آگهی در مورد واگذاری این شرکت از طرف سازمان خصوصی سازی صادر شد که به عنوان نماینده مردم مخالفت جدی خود را با این موضوع اعلام کردم زیرا این واگذاری به هیچ وجه به صلاح مردم نیست.

شرکت کشت و صنعت مغان تحت هیچ شرایطی نباید به بخش خصوصی واگذار شود

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شرکت کشت و صنعت مغان تحت هیچ شرایطی نباید به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: بر اساس اصل 44 شرکت های دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود اما برخی واگذاری ها مانند شرکت کشت و صنعت مغان به هیچ وجه به صلاح نبوده و مشکلات زیادی را با خود به همراه دارد.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت مغان شرکت مادر و دانش بنیان است که می تواند به عنوان نهاد ترویجی و آموزشی نیز مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس دهم، با بیان اینکه بر اساس پیگیری های صورت گرفته واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به طور موقت منتفی شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم واگذاری این شرکت به طور کامل منتفی شود.

پورحسین با یادآوری اینکه وجود شرکت کشت و صنعت مغان به عنوان یک شرکت مادر برای منطقه حیاتی است، گفت: تنها مشکل این شرکت بحث سوء مدیریت است که به عنوان نماینده مردم نسبت به عملکرد مسئولان این شرکت در صحن علنی واکنش جدی نشان دادم و از دولت تقاضا کردم نسبت به تغییر مدیریت این شرکت و به کارگیری افراد متخصص، توانمند، متعهد و دلسوز اقدام کند که متاسفانه این مهم تاکنون مورد توجه دولت قرار نگرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان