بازدید 5322
۶
گزارش

تکراراتفاقات فرودگاه تبریز علیه پرسپولیس واستقلال/پلیس کجاست؟

هشتاد دقیقه سردرگمی برای بازیکنانی که قبل از مسابقه رسمی در لیگ باید اسیر اولین تاکتیک تیم میزبان شوند! سوال اینجاست که اگر سال قبل هم این اتفاق برای هر دو تیم تهرانی قرمز و آبی افتاده است، پس چرا تمهیداتی برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی اندیشیده نشده
کد خبر: ۷۱۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 03 August 2017
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک ساعت و 20 دقیقه معطلی در فرودگاه تبریز موفق شد از این فرودگاه خارج و راهی هتل شود. همان اتفاقی که فصل گذشته هم رخ داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، به محض حضور کاروان پرسپولیس در فرودگاه تبریز تعداد زیادی از هواداران تراکتورسازی مقابل در خروجی ترمینال تجمع کرده بودند و علیه پرسپولیس، خوردبین و حتی هادی نوروزی شعارهایی سر دادند و اقدام به فحاشی یکپارچه در متن جامعه کردند.

به همین دلیل ماموران انتظامی اجازه خروج از ترمینال فرودگاه را به پرسپولیسی ها ندادند تا شاگردان برانکو 80 دقیقه در ترمینال فرودگاه بمانند. جالب اینکه پلیس در چنین مواقعی، هیچ راهکار جایگزینی ندارد و مثلا نمی تواند از دربی دیگر، مهمانان را تخلیه کند! 

هشتاد دقیقه سردرگمی برای بازیکنانی که قبل از مسابقه رسمی در لیگ باید اسیر اولین تاکتیک تیم میزبان شوند! سوال اینجاست که اگر سال قبل هم این اتفاق برای هر دو تیم تهرانی قرمز و آبی افتاده است، پس چرا تمهیداتی برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی اندیشیده نشده و اساسا نقش پلیس تبریزدر این میان برای دفع چنین تجمعاتی که جامعه را هم مشوش می کند، چیست؟

دیروز دهها نفر در حضور زنان و کودکان حاضر در محیط فرودگاه، زشت ترین الفاظ و رکیک ترین ناسزاها را سر دادند و حتی به روح یک بازیکن درگذشته نیز رحم نکردند و مسوولان هم واکنشی به این موضوع ندارند.

تکراراتفاقات فرودگاه تبریز علیه پرسپولیس واستقلال/پلیس کجاست؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تا زمانی که تبعیض باشه اینها هم هست...خوب کار می کنیم
با سلام و احترام..متاسفانه جامعه ما يك جامعه در سراشيب انحطاط اخلاقي است واقعا جاي تاسف دارد كه عقده هاي اجتماعي فرو خورده بعضي افراد در توهين به سايرين متبلور ميشود...گفتن اين كه جايگاه تمدن ايراني چه بوده خنده دار است..زمان حال را دريابيم و فكري به حال آينده كيم
ضمن تشکر از سایت تحلیلی تابناک بنده بعنوان طرفدار تیم تراکتور سازی این عملو محکوم مکنم،هیچ دلیل خاصی نداره که این برخورد ها ها صورت بگیره ،اما نباید یک طرفه قضاوت کرد ،رفتار طرفداران تیم پرسپولیس در تهران علیه تراکتور سازی و و طرفداران این تیم رو هم انعکاس بدید لطفا
معلوم نیست این عده طرفدارنما چگونه اجازه انجام چنین حرکتهایی را بدست آورده اند مردم اصیل تبریز انسانهایی شریف ، متدین با فرهنگ و مهمان نوازی هستند این اعمال مشکوک است.
فقط ادعای فرهنگ دارن اما عاری از هرگونه فرهنگ هستن.
نتیجه سیاست‌ها تبعیض در فوتبال توسط مطبوعات و فدراسیون هست، سالها هست که به فوتبال و فوتبال دوستان آذربایجان ظلم میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس