بازدید 11877

آیت ‏الله حائری شیرازی استادجدیداخلاق دولت

کد خبر: ۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹ 07 November 2009
بر اساس توافق صورت گرفته با رئیس جمهور، در دولت دهم دو استاد به تدریس اخلاق می‌پردازند .

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی استاد اخلاق دولت احمدی نژاد درباره تدریس اخلاق در دولت دهم اظهار داشت: بعد از پایان دولت نهم و در بدو تشکیل دولت دهم برای تدریس اخلاق شرکت نکردم و بارها از رئیس جمهور خواستم شخص دیگری را جایگزین بنده کند.
وی افزود: اصرار بنده این بود که شخص دیگری در دولت جدید درس اخلاق بگوید که هم تنوعی باشد و هم حرف تازه ای ارائه شود ولی 3 هفته پیش آقای احمدی نژاد رسما تاکید کرد که بنده در جلسات شرکت کنم.

استاد اخلاق دولت گفت: پس از مواجه شدن به اصرار رئیس جمهور در جلسات دولت شرکت کردم ولی با توجه به نمایندگی ملت در مجلس، مقرر شد که فقط یکشنبه‌ها برای اعضای کابینه، اخلاق درس بدهم.

حجت الاسلام آقا تهرانی افزود: در دولت نهم از 200 جلسه هیئت وزیران حدود 90 جلسه موفق به تدریس اخلاق شدم ولی آقای احمدی نژاد تاکید داشت در تدریس اخلاق وقفه‌ای ایجاد نشود، اما با توجه به مشغله کاری طبیعی است که نتوان در هفته 2 روز درس اخلاق ارائه کرد و لذا مقرر گردید در دولت جدید یکشنبه‌ها بنده و چهارشنبه‌ها یک استاد اخلاق دیگر به تدریس بپردازیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزهای چهارشنبه حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی از اساتید برجسته اخلاق در دولت تدریس می‌کند که قرار است این روند چرخشی باشد و بعد از اتمام دوره، استاد اخلاق دیگری جایگزین ایشان خواهد شد.

استاد اخلاق دولت احمدی نژاد در خصوص بیان انتقادات در جلسات درس اخلاق اظهار داشت: قطعا در اخلاق، نقد هم باید مورد توجه باشد اما قرار نیست در جلسه اخلاق نقد‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مطرح شود؛ چرا که این موضوعات در قالب بحث اخلاق نمی‌گنجد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل