بازدید 3833
۱

مرگ مشكوك دختر جوان در جشن دورهمي

کد خبر: ۷۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 03 August 2017
دختری جوان وقتي در مهماني دورهمي فهميد پسر مورد علاقه‌اش با دختر ديگري ارتباط دارد، به زندگي‌اش پايان داد.
 
به گزارش جوان، چندي قبل زن ميانسالي به اداره پليس رفت و از پسر جواني به اتهام دست داشتن در فوت دخترش شكايت كرد.
 
شاكي در توضيح ماجرا گفت: دو دختر دوقلو دارم. مدتي قبل دخترانم به نام‌هاي مليكا و ثريا براي شركت در مهماني به خانه يكي از دوستانشان رفتند. نيمه‌هاي شب مليكا و ثريا به خانه برگشتند، اما ساعتي بعد ناگهان مليكا حالش بد شد و من هم او را به بيمارستان بردم. تيم پزشكي تلاش زيادي براي نجات جان دخترم انجام داد، اما متأسفانه مليكا فوت كرد. پزشكان گفتند دخترم مسموم شده و به همين دليل فوت كرده است. ابتدا خيلي پيگير موضوع نبودم تا اينكه ثريا راز مرگ خواهرش را بر ملا كرد. ثريا گفت خواهرش با پسر جواني به نام معين رابطه دوستانه داشته و شب حادثه هم معين به زور به دخترم مشروب خورانده است.
 
ثريا همچنين گفت كه مليكا در آن مهماني متوجه مي‌شود كه معين با دخترديگري رابطه دوستانه دارد و به همين دليل قرص ترامادول خورده است. وي در پايان گفت: من از معين در رابطه با فوت دخترم شكايت دارم.  پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور بازپرس دادسراي امور جنايي تهران براي بررسي در اختيار مأموران پليس قرار گرفت.  مأموران در نخستين گام، معين را احضار و از وي تحقيق كردند.
 
وي در بازجويي‌ها گفت: دو ماه قبل با مليكا دوست شدم‌. ما خيلي با هم ارتباط نداشتيم و فقط در مهماني‌هاي دورهمي يكديگر را مي‌ديديم. شب حادثه او در مهماني دورهمي ما شركت كرد. او با يكي از دوستانم در حال حرف زدن بود و من هم با دختر جواني ديگري حرف مي‌زدم تا اينكه مهماني تمام شد و همه به خانه‌هايمان رفتيم. ساعتي بعد ثريا با من تماس گرفت و گفت من خواهرش را به كشتن دادم، در صورتي كه من دخالتي در فوت او نداشتم.
تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به به!! گل و بلبل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها