بازدید 4622

جنایت هولناک در باغ ویلا

کد خبر: ۷۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 03 August 2017
مرد 42 ساله ای که به خاطر مشکلات مالی به دوست قدیمی خود پناه آورده بود و با انجام امور اداری و مالی دوستش، زندگی اش را می گذراند در اقدامی ناجوانمردانه نمکدان را شکست و حامی خود را در باغ ویلا به قتل رساند.
 
به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته به تشریح ماجرای این جنایت هولناک پرداخت و گفت: در تاریخ نهم مرداد، شهروندان جسد دفن شده مردی حدود 60 ساله را در دو راهی باغچه به سمت نیشابور مشاهده کردند که بخشی از جسد از خاک بیرون زده بود. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره جنایی به همراه قاضی ویژه قتل عمد، عازم محل کشف جسد شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
 
سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: با مشخصاتی که کارآگاهان از جسد مذکور ارائه دادند، بررسی پرونده های فقدانی در دستور کار قرار گرفت تا این که پس از تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی مشخص شد 2 روز قبل از کشف جسد، یک پرونده آدم ربایی در شهرستان بینالود تشکیل شده است که مشخصات فرد ربوده شده با جسد مذکور مطابقت دارد بنابراین با راهنمایی ها و دستورات قاضی «کاظم میرزایی» هماهنگی های لازم اطلاعاتی و عملیاتی با کارآگاهان شهرستان بینالود (طرقبه و شاندیز) انجام و با شناسایی جسد توسط خانواده مقتول، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تبادل اطلاعاتی کارآگاهان، بیانگر آن بود که پیامکی از گوشی تلفن «د» (مقتول) برای «ب» (دوست و همکار مقتول) ارسال شده است. که در آن افراد ناشناس تقاضای دریافت 300 سکه طلا برای آزادی گروگان (مقتول) کرده اند.
 
وی گفت: این درحالی بود که «ب» حدود 119 میلیون تومان از حساب بانکی مقتول برداشت کرده بود و به همین خاطر این مرد 42 ساله  مورد ظن کارآگاهان قرار گرفت.
 
سرهنگ «رزمخواه» اضافه کرد: با انتقال مظنون به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با هماهنگی های قضایی صورت گرفت،وی درباره ماجرای آدم ربایی و پرداخت 100 سکه بهار آزادی به زنی ناشناس به تناقض گویی و داستان سرایی پرداخت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد:  متهم که با صدور قرار قانونی از سوی قاضی میرزایی در اختیار کارآگاهان قرار گرفته بود، مدعی شد 2 کارت عابر بانک «د» (مقتول) دست من بود و من برای امور ساخت و ساز و خرید کالا از آن حساب ها برداشت می کردم تا این که «د» به من گفت: باید 100 سکه بهار آزادی به زنی که با او ارتباط داشتم، بدهم. من هم 119 میلیون از حساب برداشت کردم و با خرید سکه ها سرقرار رفتم و سکه ها را به زنی سانتافه سوار دادم اما بعد پیامکی برایم آمد که «د» را ربوده اندو  باید 300 سکه دیگر بپردازیم! سرهنگ رزمخواه ادامه داد: تناقض گویی های متهم موجب شد از او با شیوه های فنی و تخصصی بازجویی شود.
 
وی افزود: متهم که دیگر همه راه های فرار را بسته می دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر مشکلات مالی زیادی که گریبانگیرم شده بود، طلبکاران حکم جلب مرا گرفته بودند، من هم که تحت تعقیب بودم و حتی به منزلم نمی رفتم نزد «د» ماندم و او به طور کامل از من حمایت می کرد به طوری که با اعتماد و اطمینان، همه امور مالی و بانکی خودش را به من سپرده بود ولی من برای رهایی از این مشکلات به پول بیشتری نیاز داشتم. آن روز عصر وقتی به ویلای «د» در منطقه ویلاشهر طرقبه رفتیم از او پول خواستم که نداد به همین خاطر او را خفه و جسدش را در دو راهی باغچه- نیشابور زیر خاک دفن کردم.
 
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: متهم پس از آن که در حضور قاضی «میرزایی» جزئیات چگونگی جنایت خود را تشریح کرد با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام شود.
 
وی گفت: تحقیقات کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) درحالی ادامه دارد که کارآگاهان روز گذشته 95 عدد از سکه های طلا را نیز کشف کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل