بازدید 4304

ملیکای به خانواده‌اش تحویل داده شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: ملیکا احمدی کودک مشهدی که در پارک ناژوان شناسایی شده بود، لحظاتی پیش به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
کد خبر: ۷۱۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 02 August 2017
رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: ملیکا احمدی کودک مشهدی که در پارک ناژوان شناسایی شده بود، لحظاتی پیش به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

ستار خسروی در گفت‌وگو با تسنیم ، پیرامون شناسایی کودک مشهدی اظهار داشت: کودک یک و نیم ساله مشهدی بعد از شناسایی در پارک ناژوان و استقرار در بهزیستی اصفهان، لحظاتی پیش به خانواده خود تحویل و در آغوش پدرش آرام گرفت.

وی افزود: پس از گزارش پیدا شدن کودک در پارک ناژوان و شناسایی و تائید هویت وی توسط خانواده ملیکا احمدی مراحل انتقال این کودک در حال پیگیری قرار گرفت و خانواده او شب گذشته راهی اصفهان شده و ظهر امروز وارد اصفهان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان پیرامون مظنونان این حادثه تصریح‌کرد: مظنونان این حادثه که یک زن و مرد هستند هنوز دستگیر نشده و تحقیقات برای شناسایی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از انجام آزمایش‌های لازم، هیچ‌گونه اثری از آزار و اذیت بر ملیکا احمدی مشاهده نشد و وی هم اکنون در آغوش خانواده خود آرام گرفته‌ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار