بازدید 2873

ترکیب استقلال جمعه زیر و رو می شود

کد خبر: ۷۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 03 August 2017
با بخشیده شدن محرومیت 3 بازیکن امید استقلال، صدور کارت بازی جباری و البته رسیدن چپاروف به مرز آمادگی کامل سرمربی این تیم برای بازی با استقلال خوزستان تیمی جذاب را در اختیار دارد که می تواند از بین آنها ترکیب تیم خود را انتخاب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکم پایان محرومیت مجید حسینی، مهدی قائدی و نورافکن را اعلام کرد، سه بازیکنی که در بازی اول نبودشان حسابی به آبی ها لطمه زد. همچنین امروز برای مجتبی جباری هم کارت بازی صادر شد تا با حضور او و البته آمادگی بالای سرور چپاروف در تمرینات خیال منصوریان از انتخاب ترکیب اصلی تیمش حسابی راحت باشد. با این شرایط باید منتظر تغییرات زیاد در ترکیب استقلال نسبت به بازی هفته اول باشیم.

خط دفاع با یک تغییر
استقلال نسبت به بازی با صنعت نفت احتمالا با یک تغییر در خط دفاع خود به میدان خواهد رفت. در بازی روز جمعه مجید حسینی با پشت سرگذاشتن محرومیت خود و در غیاب پادوانی زوج پژمان منتظری را در خط دفاع تشکیل می دهد. البته در این بین منصوریان هنوز برای انتخاب دفاع راست خود از بین خسرو حیدری و وریا غفوری به جمع بندی نهایی نرسیده است و با توجه به حضور احتمالی داریوش شجاعیان در پست هافبک راست از بین این دو یکی در این پست به میدان خواهد رفت. اما برای بازی با استقلال خوزستان حضور میلاد زکی پور در پست دفاع چپ تقریبا قطعی است.

خط هافبک و یک دنیا تغییر
استقلال برای بازی با استقلال خوزستان نسبت به بازی با صنعت نفت بیشترین تغییر را در خط هافبک خود خواهد داشت. با حضور امید نورافکن در بازی روز جمعه، او در پست هافبک دفاعی کنار روزبه چشمی قرار خواهد گرفت و داریوش شجاعیان که در بازی قبلی در این پست بازی کرده بود، به احتمال فراوان به پست وینگر راست منتقل خواهد شد و در هنگام نیاز به میانه زمین متمایل می شود تا در این نقطه از زمین برتری عددی ایجاد کند.
اما در بازی با صنعت نفت جابر انصاری در پست هافبک پشت مهاجم بازی میکرد که با توجه به نمایش ضعیفش به نظر می رسد در بازی با استقلال خوزستان سرور چپاروف جانشین او خواهد شد. بین هافبک های تهاجمی استقلال حسن بیت سعید احتمالا تنها بازیکنی است که پستش تغییر نکرده باقی می ماند و در پست هافبک چپ بازی خواهد کرد.

ذخیره های طلایی منصوریان
علیرضا منصوریان برای بازی با استقلال خوزستان برخلاف بازی با صنعت نفت بازیکنان زیادی را روی نیمکت در اختیار خواهد داشت. برای این بازی مجتبی جباری، خسرو حیدری (وریا غفوری)، یعقوب کریمی، مهدی قائدی و علی قربانی بازیکنانی هستند که می توانند با صلاحدید منصوریان برای دقایقی وارد زمین شوند و توانایی های خود را نشان بدهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر