بازدید 5062
۳
گزارش تکان دهنده از فروش موادمختلف درعین ممنوعیت دخانیات و بی اطلاعی پلیس

درورزشگاه‌آزادی‌بجزسیگار،مواددیگری‌هم‌مصرف‌می‌شود!

در ورزشگاه آزادی فقط سیگار مصرف نمی شود و متاسفانه مواد دیگری هم مصرف می شود! همه انتظار دارند که نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه با فروش و مصرف مواد مخدر در محیط های ورزشی به شدت برخورد کند اما پلیس را در جریان این ممنوعیت قرار نداده بودند
کد خبر: ۷۱۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 02 August 2017
در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حدود دو هفته پیش اعلام کردند که ورود دخانیات به ورزشگاهها ممنوع است، اما ظاهرا دو نهاد فوتبالی کشور این مصوبه خود را به نیروی انتظامی اطلاع نداده بودند!

به گزارش تابناک ورزشی، برنامه این هفته فردوسی پور با یک آیتم مستند نشان داد، ورود سیگار به ورزشگاه به این سختی ها هم نبوده و انگار ممنوعیت ورود هم به صورت رسمی به نیروهای انتظامی ابلاغ نشده و این اعضای جمعیت همیاران هواداران فوتبال (تشکلی که زیر نظر معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال تماشاگران و لیدرها را مدیریت می کند) بوده اند که تماشاگران را برای ورود به ورزشگاه می گشتند که مبادا کسی سیگار داشته باشد!

همانطور که در آیتم هم مشخص است هر کس در ورزشگاه می توانست سیگار بکشد و حتی کشیدن پیپ هم نشان داده شد! هیچ برخوردی هم با کسانی که دخانیات مصرف می کردند هم نشد و آسمان ورزشگاه آزادی هم توسط دودهای ناشی از مصرف انواع و اقسام دخانیات به تسخیر درآمده بود!

ممنوعیت ورود سیگار به استادیوم بدون اطلاع پلیس!

واقعیت این است چون ممنوعیت ورود دخانیات به ورزشگاهها، به صورت قانون درنیامده و تنها مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، طبیعی است که نیروی انتظامی نخواهد در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد و با تماشاگرانی می خواهند در ورزشگاه سیگار بکشند، برخورد کند.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با اعلام کردن این مصوبه فقط قصد رسانه ای کردن ماجرای ممنوعیت ورود سیگار به ورزشگاهها را داشت و تنها این جنبه را در نظر گرفته بود.جالب اینجاست که حتی برخی فروشنده های مواد خوراکی روی سکوها هم ممنوعیت ورود سیگار به ورزشگاه را نمی دانستند و آنها که مصوبه را شنیده بودند اما از اجرایش مطمئن نبودند، برای از دست ندادن بازار فروش شان، بسته های سیگار را جایی نزدیک ورودی های سکوها، دپو کرده بودند.  و جالب تر این بود تا تماشاگران سیگار می خواستند، امکان خرید برای شان فراهم می شد.

ظاهرا هیات رئیسه سازمان لیگ هم دیروز جلسه ای در این باره داشته تا در هفته  دوم ورود سیگار به ورزشگاهها این بار واقعا ممنوع باشد. البته اشکال قضیه این است که هنوز این ممنوعیت به صورت قانون درنیامده و فقط در حد مصوبه مانده است.

البته مدیریت ورزشگاه آزادی و همچنین مدیریت دیگر ورزشگاه های ایران مطمئنا باید برای مصرف دخانیات جایی در نظر بگیرند اما باید تاکید کرد تا مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به صورت قانون درنیاید، نیروهای انتظامی نمی توانند با قاطعیت ورود دخانیات به ورزشگاه برخورد کنند. این نکته هم نباید فراموش شود که در ورزشگاه آزادی فقط سیگار مصرف نمی شود و متاسفانه مواد دیگری هم مصرف می شود! همه انتظار دارند که نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه با فروش و مصرف مواد مخدر در محیط های ورزشی به شدت برخورد کند تا این محیط ها پاک بمانند. امیدواریم در هفته دوم لیگ برتر، شاهد مصرف دخانیات در ورزشگاههای کشور نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این هم یکی از نشانه های پیشرفت است !!!
جو ورزشگاه افتضاحه ، تازه میخوان خانومها رو هم به ورزشگاه ها راه بدهند ...........!!!!
پاسخ ها
ایرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
واقعا فکر نمیکنم جوش از اون چیزی که تو خیابونها خانومها باهاش مواجه اند بدتر باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل