بازدید 3772
سوژه

خریدهای مشکوک هوشنگ ولوکا؛3نفر از بدترین خط دفاع لیگ!

گسترش‌فولاد در نقل و انتقالات، پرحاشیه ظاهر شد. شجاعیان را با رقم نجومی به استقلال فروخت اما لوکا در سر و صدا سراغ سه بازیکنی رفت که تیم شان را سقوط دادند. کاخا و امین حاج‌محمدی دو خرید پیش فصل گسترش‌فولاد بودند که با آندو تکمیل شد
کد خبر: ۷۱۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 02 August 2017
گسترش فولاد سه عنصر تدافعی تیمی را جذب کرده که سال قبل بدترین خط دفاع لیگ لقب گرفت و این موضوع به شدت مشکوک است.

به گزارش تابناک ورزشی، قهرمان سال قبل لیگ یک، بهترین شروع ممکن را در لیگ برتر هم داشت. پارس جنوبی جم با چهار گل گسترش‌فولاد را در تبریز شکست داد تا در اتفاقی جالب صدرنشین هفته نخست لیگ برتر لقب بگیرد. این که قدم محکم پارس‌ جنوبی جم اتفاقی بود یا نه با گذشت زمان مشخص می‌شود. ولی شکست غیرمنتظره تیم لوکا بوناچیچ اتفاقی نیست که به سادگی از کنارش عبور کرد.

گسترش‌فولاد در نقل و انتقالات، پرحاشیه ظاهر شده بود. داریوش شجاعیان را با رقمی نجومی به استقلال فروخت تا بازیکنان مد نظر سرمربی جذب شوند. اما لوکا در سر و صدای نقل‌وانتقالات سراغ سه بازیکنی رفت که خریدشان عجیب به نظر می‌رسد. کاخا و امین حاج‌محمدی دو خرید پیش فصل گسترش‌فولاد بودند که با جذب روز قبل آندو تیموریان، حالا سه بازیکن از تیم سقوط کرده همشهری به خدمت گرفته‌اند. هر سه بازیکن جذب شده از تیم سال قبل ماشین‌سازی در پست‌های تدافعی هم هستند. امین حاج‌محمدی که در پست دفاع مرکزی قرار دارد. کاخا و تیموریان هم هافبک دفاعی هستند.

خریدهای مشکوک هوشنگ ولوکا؛3نفر از بدترین خط دفاع لیگ!

یکی از برجسته‌ترین دلایل سقوط ماشین‌سازی، عملکرد فاجعه خط دفاعی این تیم بود. در چهار فصل اخیری که تعداد تیم‌های لیگ برتری شانزده تیمی شده، فقط سه تیم بیشتر از ماشین‌سازیِ فصل قبل گل دریافت کردند. عملکرد بد ماشین‌سازی در فصل گذشته منجر شد که این تیم با ۴۵ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را به خودش اختصاص بدهد. گسترش‌فولاد سه عنصر دفاعی این باشگاه را جذب کرد و خیلی عجیب نبود که چهار گل در خانه دریافت کند. در این مسابقه یکی از این خریدها، یعنی کاخا به عنوان خشن‌ترین بازیکن لیگ قبل، از بازی اخراج هم شد. حاج‌محمدی هم حضوری فیکس در ترکیب تیمش داشت. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان